Gå til innhold

Ny madrass til foreldresengen?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Kan jeg spørre om hva den senga kostet? Ser at de har en til 400 000 kr. Det blir litt i overkant, men kan godt spandere 50 000 kr. Jeg vil også sove godt! :)

Det finnes Hästens-seng i mange prisklasser.

Mener vi har en Superia med 2 madrasser à 90 x 2,10, og en stor overmadrass av den dyreste sorten (rent hestehår) som dekker hele. Tror den kostet over 30.000 - for ca. 7 år siden... og da var den litt nedsatt *gulp*.

Fortsetter under...

I følge Ikeas nettsider anbefales hardere madrasser jo lengre og tyngre du er.... (sjekket nettopp) Forvirret - jeg?

Jeg tror ganske sikkert Elextra husker feil. ;)

Jeg har kjøpt ekstraseng i dag... ramme,madrass på jysk til 475 kr. Den er IKKE god, for å si det sånn.

Etter 15 år kan det være greit å skifte madrass.

At kroppen din ikke har det bra på den madressen tilsier jo det samme.

En del av de dyrerer madrassene har man en angrefrist på om de ikke skulle fungere for dere.

Ikke sikkert at dere bør ha lik madrass.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...