Gå til innhold

jada, er nok gravid : (

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Hvis du vil ha min oppfanting om det kan du flytte spørsmålet over på Åpent forum...

Som sagt vil jeg ikke bidra til å øke oppfatningen om at jeg er en drittsekk for å ha en annen mening om dette her i denne tråden, som ikke er en tråd laga for å diskutere abortspørsmål på generellt grunnlag...

Det ante meg at du ikke hadde noe godt svar på det spørsmålet...

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• villbringebær

12

• Persille1365381127

10

• Chezka

9

• mariaflyfly

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har sagt at jeg ikke vil diskutere dette under denne tråden.

Jeg vil ikke diskutere det i tråden som er laga på Åpent heller. der blir man mobba ut for å ha andre meninger enn de fleste... Dessuten er den laga på feil premisser.

det kan jeg skrive under på....

Gjest fort deg til legen

Kjære alle sammen, og kjære Klarte ikke å la være, heretter kalt KILV. Jeg går ut ifra de fleste debattanter på denne tråden er kvinner. Hvorfor, kan vi diskutere et annet sted, gjerne utfordre meg. Men nok om det. Jeg ser KILV har kommet ut med en problemtstilling av dyp personlig konflikt med seg selv. Noen kommer med velmenende råd, mens andre kommer med noen innvendinger som terger opp andre, over hodet på selve trådstarteren. Kjære KILV, jeg håper du finner ut av det. Dere andre, diskuterer saken parallellt med temaet. Det er snakk om å holde tilbake, såre andre følelser" og sånn-". Å utfolde seg slik på et forum som dette, innebærer at det vil være mange som kommer til å lese dette, og i og med at det er et forum, står man fritt til å legge igjen svar hva mener om det den første har satt i gang. Det er også mening at man utfolder seg på et forum, fordi man søker bekreftelser på alle sine tanker, og veie for og i mot. . Dette er risikoen. Akkurat som kjendiser som må finne sge i en stor grad og få brettet ut store deler av privatlivet sitt på TV eller aviser. – The Punisher

Var den til meg?

Det stemmer vel ikke akkurat... Det er forskjell på å abortere ufrivillig fordi kroppen støter ut fosteret - kanskje fordi det ikke var levedyktig - og å ta vekk/drepe (alt etter som du ser det) et friskt barn.

Det er ikke sikkert naturen alltid "dreper" leveudyktige barn. Men at noe er feil på en måte, og slik kan det også være feil tidspunkt for en kvinne å bli gravid.

til en annen gang: ikke post slike ting på foreldre-barn forumet. Heller ikke et barn for lite forumet.

Og husk. Det er BARE ditt valg. Ingen andres. Så gjør det DU synes er best, og ikke hva andre måte synes. Men syns du bør tenke grundig gjennom før du bestemmer deg. Ting som virker helt svart i begynnelsen, kan forandre seg når det har sunket inn. Du ser ting klarere etter hvert. Du har jo nettopp tatt testen. Da er man forvirret,tom når det er planlagt. LYKKE TIL

Klart hun kan poste dette på foreldre-og-barn forumet!

Annonse

Klart hun kan poste dette på foreldre-og-barn forumet!

Klart hun kan det, men da kan slike diskusjoner som det her også lett oppstå, fordi mange som skriver her nettopp har valgt en annen løsning enn abort og kanskje er litt mer kritiske enn i andre forum (?) Og denne personen trenger jo ikke flere motargumenter for ikke å ta abort, det blir jo bare vanskeligere for henne da... Var nok ment som et vennlig råd;)

Klart hun kan det, men da kan slike diskusjoner som det her også lett oppstå, fordi mange som skriver her nettopp har valgt en annen løsning enn abort og kanskje er litt mer kritiske enn i andre forum (?) Og denne personen trenger jo ikke flere motargumenter for ikke å ta abort, det blir jo bare vanskeligere for henne da... Var nok ment som et vennlig råd;)

Nemlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...