Gå til innhold

Ukas vekt - da er vi i gang igjen! :o)


Lillemus

Anbefalte innlegg

Da er det fredag og vi er i gang med de ukentlige rapportene igjen! :o)

Min vekt viste 56,2 på onsdag, altså en oppgang på 2 kilo i løpet av jula... :o|

I dag viste den 55,7, altså en halvkilo borte alt! :o) Håper å være nede på 54,0 i løpet av januar mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Bra resultat her også, sikkert vann mesteparten av det som er forsvunnet. Jeg veide 54,4 på onsdag. I dag viste vekta 53,6. Målet er 51 kg.

Jeg tenker å kose meg i helga uten å tenke for mye på vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også ca 2 kg + etter jula, 63,3 kg på 1. nyttårsdag og allerde nede i 62,1 i dag.

Mye vann i kroppen og oppblåst mave var nok mye av greia. Hjelper å komme se hjem til mer fiber, mindre sjokolade/marsipan, mindre vin og ikke minst kommetigang med trening igjen. Maven kjennes mye bedre ut nå, kroppen kjennes bedre ut og i det heletatt: Julen er kjempekos, men jeg kjenner på meg selv at hverdagene nok er bedre for kroppen ja :-)

Mål: ned i 61 kg igjen og klare å holde meg der.

For mange av dere som skriver her inne så er jo dette så lite at det er ingenting å mase om engang, men stå på folkens! Finn ut av et godt kodthold og jevnt med trening så kommer resultatene, uansett om man skal ned 5 eller 20 kg :-)

godt nytt år fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Uff, veide meg første gang i går etter jul. Hadde gått opp 4,6 kg fra et par uker før jul. Fra 64,7 til 69,3. Herregud!

Men i dag hadde jeg allerede gått ned 600 g. Veide 68,7 kg.

Så tror nok det skal gå bra å gå ned igjen, ved å slutte å stappe i meg godteri :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergensmyr

Hei,

Jeg våger å slenge meg med her i håp om å få litt ekstra motivasjon for å opprettholde den gode starten jeg har hatt i årets første dager;)

vekta i morges var 76,2.

er gravid så jeg prøver ikke gå ned, men å kontrollere vekta slik at jeg ikke fyker opp i vekt som ved tidligere svangerskap!

Det er ennå tidlig i svangerskapet men allerede har det krøpet på en del kilo:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

67,4 kilo viste vekta i dag - 600 g opp i jula. Ikke så galt det, men jeg pleier egentlig ikke gå opp noe særlig i jula. Spiser ikke så mye mer enn vanlig, men jeg er slappere enn vanlig - har ikke bevegd meg særlig de to-tre siste ukene.....

Vel - målet mitt er å veie 62 kilo. Jeg har virkelig prøvd i høst, men det har ikke hjulpet så mye. Skal prøve med blanke ark og nye fargestifter nå :-)

Laget linsestuingen din i dag til middag, forresten, Lillemus! Bruker du stavmikser på den, slik at den blir hel glatt? Jeg gjorde det, men den ble muligens litt for glatt. Mannen min syntes den var god på smak, men han foretrakk å kunne SE hva han spiser....og så mente han at den liknet for mye i konsistens på baby-mat! Gir ham forsåvidt rett i det - men vi var enige i at smaken var god :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67,4 kilo viste vekta i dag - 600 g opp i jula. Ikke så galt det, men jeg pleier egentlig ikke gå opp noe særlig i jula. Spiser ikke så mye mer enn vanlig, men jeg er slappere enn vanlig - har ikke bevegd meg særlig de to-tre siste ukene.....

Vel - målet mitt er å veie 62 kilo. Jeg har virkelig prøvd i høst, men det har ikke hjulpet så mye. Skal prøve med blanke ark og nye fargestifter nå :-)

Laget linsestuingen din i dag til middag, forresten, Lillemus! Bruker du stavmikser på den, slik at den blir hel glatt? Jeg gjorde det, men den ble muligens litt for glatt. Mannen min syntes den var god på smak, men han foretrakk å kunne SE hva han spiser....og så mente han at den liknet for mye i konsistens på baby-mat! Gir ham forsåvidt rett i det - men vi var enige i at smaken var god :-)

Bruker stavmikser ja, men helt glatt blir den ikke for noen av gulerøttene moses ikke helt f.eks. Det ser ut som ei gugge, men smaker godt synes jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...