Gå til innhold

Nytt tidspunkt på balletten.

Anbefalte innlegg

Pga omorganisering på ballettskolen vår har tidene blitt forandret nå etter jul.

Det medfører at vår 3. klassings time begynner kl. 19.30 og slutter 20.15 hver mandag.

Vi har praktisert legging senest kl. 20 på kvelder før skole, og jeg kjenner jeg får litt vondt av dette.

Dette gjør at vi ikke får henne i seng før tidligst 2045-2100.

Tror noen det kan være lurt å ta dette opp med lærerene? Eller er det jeg som er litt på bærtur når det gjelder leggetider osv.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295643-nytt-tidspunkt-p%C3%A5-balletten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje litt tidlig leggetid for en 3.-klassing, men likevel så er det mulig å ha en kveld i uka som det blir litt senere pga aktiviteter, mens resten av uka holder du deg til det du ønsker.

Synes ikke det er noe å ta opp med lærerne, og jeg synes heller ikke at barnet skal behøve å slutte på ballett pga tidene. Leggetidene blir ikke helt ødelagte selv om det blir senere én kveld i uka:-)

Gjest Ikke lett å rekke

For vår b-menneske-familie hadde dette vært ypperlig, men vi er jo alle forskjellige. Vi sliter veldig med at her begynner de fleste aktiviteter for småbarn 17.00, og vi er ikke hjemme før 16.45. Men her vi bor jobber mange foreldre fra 07.00 til 15.00 (i industrien), det kommer vel derfra.

Leggetider handler om søvnbehov og når man må stå opp neste dag. Så der har du nok best oversikt selv.

Med mindre barnet er veldig sårbar på uregelmessighet og litt avkortet søvn, burde det går bra en dag i uken. Kveldsritualet kan kanskje krympes betraktelig. Evt. lesing kan kanskje gjøres før trening.

Det er nok like mange meninger om ideelt treningstidspunkt som det er barn og trenere. De som planlegger dette har sikkert litt av en kabal som skal gå opp. Jeg tror ikke du kan forandre dette. Men du kan risikere å skape litt frustrasjon hos dem som syr sammen opplegget ved å ta det opp.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...