Gå til innhold

Lille frøken klåfinger...

Anbefalte innlegg

..fikk tak i storebrors papirsaks i ettermiddag. Klippe, klippe :( Hun har nå kort pannelugge, etter ett års sparing av håret :I Hun ser ut som Tjorven, men er heldigvis en smule mer sjarmerende ;o)

Denne ungen må virkelig følges med hele tida, og finner på masse rart flere ganger om dagen. Hun har nok arvet dette fra sin pappa (hvem ellers?! ;o)). Han var litt av en røver i barneårene. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295744-lille-fr%C3%B8ken-kl%C3%A5finger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, hehe. Det sies at det går en fjernkontroll pr barn, også at hvert barn sakser litt i eget hår ;)

To av mine har klippet seg selv, en ble frisert av venninner. Nå gjenstår det å se når minstesnuppa får tak i saks.

For ordens skyld, dette er 2. gang på 3 mnd. Ungen er høyt og lavt på samme tid ;o)

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1199561839' post='3769802]

For ordens skyld, dette er 2. gang på 3 mnd. Ungen er høyt og lavt på samme tid ;o)

Så da holder hun statistikken oppe for de som ikke gjør det ;) Kjedelig da når hun sparer håret, men heldigvis ingen katastrofe. Jeg tipper hun er ca 3 år, det er nemlig i den alderen mine har utfoldet seg. Stemmer det?

Annonse

Så da holder hun statistikken oppe for de som ikke gjør det ;) Kjedelig da når hun sparer håret, men heldigvis ingen katastrofe. Jeg tipper hun er ca 3 år, det er nemlig i den alderen mine har utfoldet seg. Stemmer det?

Hun er har 2½-årsdag om tre dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...