Gå til innhold

Hvor drar dere på sommerferie i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

7

• morsan

4

• Åsemor

2

• puttelulle

2

Mest aktive i denne tråden

Vi skal på ferie til danmark, har leid feriehus. Men det er vel fare for sur vind da. ;) Ingen garanti for flott vær. Vi tar med oss regntøy, sommertøy, annet tøy og sykler. Å sykle i danmark med sydvesten på må vel være et flott sommerminne? :P

Syden blir for dyrt syns jeg.

Annonse

Vi skal på ferie til danmark, har leid feriehus. Men det er vel fare for sur vind da. ;) Ingen garanti for flott vær. Vi tar med oss regntøy, sommertøy, annet tøy og sykler. Å sykle i danmark med sydvesten på må vel være et flott sommerminne? :P

Syden blir for dyrt syns jeg.

Ok, da kan jeg fortelle deg at vi svidde av mere penger på en 9 dagers Danmarkstur, enn på 14 dager på Kreta, og forsåvidt 14 dager på Mallorca også.

Danmarksturen (bobil-leie, ferje, Legoland, camping-avgifter, diesel, restauranter, Norsjømuseet, tax-free +++)

Det er bare det at en sydentur er et større jafs av lommeboka før man drar avgårde :) Sydentur er avslappende, synes jeg. (Da slipper jeg masse kjøring og en kronisk bilsyk unge.)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1199566955' post='3769942]

Ok, da kan jeg fortelle deg at vi svidde av mere penger på en 9 dagers Danmarkstur, enn på 14 dager på Kreta, og forsåvidt 14 dager på Mallorca også.

Danmarksturen (bobil-leie, ferje, Legoland, camping-avgifter, diesel, restauranter, Norsjømuseet, tax-free +++)

Det er bare det at en sydentur er et større jafs av lommeboka før man drar avgårde :) Sydentur er avslappende, synes jeg. (Da slipper jeg masse kjøring og en kronisk bilsyk unge.)

Jeg har ingen planer om å bruke 5-10 0000 kr på ferje, bensin og mat, som er forskjellen på hytteleie i danmark og ferietur for oss til syden.

Håper jeg da. ;)

Gjest Slik blir det nok hos oss

Vi har hytte ved innlandsvann og tilbringer derfor ferier og helger der.

Slik blir det i sommer også.

Begynner dog å lyste på en typisk sydenferie, så det blir kanskje bestilt til høst, vinter eller tidlig vår :)

Annonse

Gjest Angela26

Jeg bor i syden, naermere bestemt Spania, saa naar sommeren kommer, vil jeg dra en uke eller to til Norge! Ikke noe er bedre enn aa se igjen familie og venner etter flere mnd. :-)

Kunne tenkt meg aa dra til Madrid ogsaa, en skikkelig storby ferie.

Ellers forventer jeg en haug med gjester som kommer til oss i sommer, og det gleder jeg meg kjempe til :-)

Ogsaa skal vi en tur til Italia paa vaaren en gang!

Gjest Angela26

Tja, en eller annen plass mellom Valencia og Alicante.

Kan ikkje røpe alt, vet du...

Jeg trodde du ikke var redd for aa bli gjenkjent jeg :-)

Men det har kanskje ikke noe med det aa gjoere heller...

Har du vaert i Valencia? Altsaa byen? Den er verdt et besoek!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...