Gå til innhold

Hvor drar dere på sommerferie i år?

Anbefalte innlegg

Jeg trodde du ikke var redd for aa bli gjenkjent jeg :-)

Men det har kanskje ikke noe med det aa gjoere heller...

Har du vaert i Valencia? Altsaa byen? Den er verdt et besoek!

Neida, er ikkje så redd for å bli gjennkjent.

Vurderte å reise til Valencia (byen) i sommer, da var vi i Benidorm, men det blei ikkje noe av.

Men nå må eg sove...God natt! :)

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

7

• morsan

4

• Åsemor

2

• puttelulle

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Angela26

Neida, er ikkje så redd for å bli gjennkjent.

Vurderte å reise til Valencia (byen) i sommer, da var vi i Benidorm, men det blei ikkje noe av.

Men nå må eg sove...God natt! :)

Benidorm er ogsaa en grei by.

Jeg vil absolutt anbefale aa besoeke Valencia! Den har alt, strandliv,shopping, hoey party faktor:-) Og mye kultur!:-)

Sjekk ut denne linken:

http://www.spanish-living.com/regional/Valencia_city-of-arts-and-science.php

Nattinatt! :-)

Annonse

villbringebær

Tenker det muligens blir en liten uke (5 dager kanskje) i Danmark. Ellers sparer vi den store utflukten til vi skal til Colombia neste gang. Vi skal ta over gård til sommern, så jeg regner med at ferien vår går med til innflytting og etablering, gjerdebygging og andre gårdsaktiviteter :)

Likevel spørs det vel om det blir en uke i Spania hos mine foreldre i november da ;-)

Benidorm er ogsaa en grei by.

Jeg vil absolutt anbefale aa besoeke Valencia! Den har alt, strandliv,shopping, hoey party faktor:-) Og mye kultur!:-)

Sjekk ut denne linken:

http://www.spanish-living.com/regional/Valencia_city-of-arts-and-science.php

Nattinatt! :-)

Vi var 19 dager i Benidorm og bodde privat, så det var helt supert, vi fikk god tid til bare å kose oss.

Eg var ikkje på Party (drakk ikkje alkohol) men de som var ute var godt fornøyd, men det var et "rart" uteliv der for folk gikk gjerne ut i 1 tiden om natta og kom hjem mellom 0500-0700!

Da hadde eg sovet i maange timer allerede. :)

Ps! Litt av en arkitektur i Valencia, eg trodde nesten det var bilder fra den nyeste Star Wars filmen du hadde lagt ut, meget fascinerende. :)

Annonse

Gjest Angela26

Vi var 19 dager i Benidorm og bodde privat, så det var helt supert, vi fikk god tid til bare å kose oss.

Eg var ikkje på Party (drakk ikkje alkohol) men de som var ute var godt fornøyd, men det var et "rart" uteliv der for folk gikk gjerne ut i 1 tiden om natta og kom hjem mellom 0500-0700!

Da hadde eg sovet i maange timer allerede. :)

Ps! Litt av en arkitektur i Valencia, eg trodde nesten det var bilder fra den nyeste Star Wars filmen du hadde lagt ut, meget fascinerende. :)

Hehe...Ja disse spanjolene gaar gjerne ut i 1 tiden og kommer hjem utpaa morgenkvisten en gang :-)

Valencia er en kjempeflott by! Linken jeg sendte deg, er bilder og info av "City of arts and science".

Disse flotte bygningene inneholder en svaer opera, et enormt akvarium fullt med fisker og havdyr fra hele verden. De har ogsaa 3D kino, en undervanns restaurant (sikkert svindyrt, men har hoert det er en fantastisk opplevelse aa spise der med haier svoemmende rundt deg!!)

Vi var der for 1,5 aar siden. Jenta mi paa snart 8 storkoste seg og var helt himmelfallen over disse skapningene! Det er ogsaa en stor opplevelse for oss voksne:-)

Valencia har 1 million innbyggere, den 3 stoerste i Spania. Og har absolutt ALT !! Nydelige strender, og kjempefin arkitektur, hvis du interesser deg for slikt.

Benidorm er mer turistplass for utlendinger, men Valencia har kommet etter. Personlig vil jeg si at Valencia har mye mer aa by paa enn Benidorm. Dessuten er den mye finere...:-)

Ellers blir det jo Formel1 race der i august, da skal vi i vei. Maa jo se Fernando Alonso vettu ;-)

Hehe...Ja disse spanjolene gaar gjerne ut i 1 tiden og kommer hjem utpaa morgenkvisten en gang :-)

Valencia er en kjempeflott by! Linken jeg sendte deg, er bilder og info av "City of arts and science".

Disse flotte bygningene inneholder en svaer opera, et enormt akvarium fullt med fisker og havdyr fra hele verden. De har ogsaa 3D kino, en undervanns restaurant (sikkert svindyrt, men har hoert det er en fantastisk opplevelse aa spise der med haier svoemmende rundt deg!!)

Vi var der for 1,5 aar siden. Jenta mi paa snart 8 storkoste seg og var helt himmelfallen over disse skapningene! Det er ogsaa en stor opplevelse for oss voksne:-)

Valencia har 1 million innbyggere, den 3 stoerste i Spania. Og har absolutt ALT !! Nydelige strender, og kjempefin arkitektur, hvis du interesser deg for slikt.

Benidorm er mer turistplass for utlendinger, men Valencia har kommet etter. Personlig vil jeg si at Valencia har mye mer aa by paa enn Benidorm. Dessuten er den mye finere...:-)

Ellers blir det jo Formel1 race der i august, da skal vi i vei. Maa jo se Fernando Alonso vettu ;-)

Skal sjekke ut Valencia.

Men det har seg slik at vi kan bo privat og gratis i Benidorm, så lenge vi vil så da kan vi egentlig være der veeeldig lenge (fin base).

Kunst & kultur er mitt i blinken ja.:)

Gjest Angela26

Skal sjekke ut Valencia.

Men det har seg slik at vi kan bo privat og gratis i Benidorm, så lenge vi vil så da kan vi egentlig være der veeeldig lenge (fin base).

Kunst & kultur er mitt i blinken ja.:)

Det hoeres toppers ut da!

Hvis du har bil til raadighet, saa tar det bare 1.30 time aa kjoere til Valencia, hvis jeg ikke husker helt feil... Vi bor litt soer for byen, saa for oss tar det bare 1 time aa kjoere til benidorm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...