Gå til innhold

Hvor drar dere på sommerferie i år?

Anbefalte innlegg

Her i huset drømmer vi også om syden, men det blir det ikke noe av på en stund enda.

Til sommeren skal vi reise til Danmark med et vennepar og deres 2 barn, og da blir det både Legoland og løvepark i tillegg til ei uke på et feriesenter. Det vil vel blåse, tenker jeg, men vi får håpe vi finner ly. :-)

Også blir det vel et besøk i Trøndelag, og litt mindre reiseaktivitet rundt på østlandet.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

7

• morsan

4

• Åsemor

2

• puttelulle

2

Mest aktive i denne tråden

Da vi ikke hadde en sommerferie i fjor, hele familien (dersom vi ikke regner at vi hadde med oss guttene på sykehuset med lillesøster i Tromsø), slår vi litt på stortromma i år.

Vi skal: 14 dager til Kreta - mål: Bade så mye som mulig!

Vi skal også (på en eller annen måte) få til å reise til Disneyland Paris. Aberet er at vi må bo nært parken, slik at vesla kan få pauser innimellom. Dessverre er de nærmeste hotellene svindyre.... Men vi SKAL få det til. Okkesom.

Så skal vi kose oss masse hjemme og i Lofoten, også.

i sommer skal vi feriere i nyinnkjøpt sommerhytte ved sjøen.

Gleder meg!!

Vi har alltid tidligere hatt en uke i syden,som bare har vært stressende.Tror ikke vi reiser til syden noe mer nå, er ferdig med den type ferier. Nå drømmer jeg bare om å være på et sted hele sommeren, tror det blir mindre stressende.

Håper bare at været i norge holder mål.

Ingenting kan måle seg med en god Norsk sommer.

Da vi ikke hadde en sommerferie i fjor, hele familien (dersom vi ikke regner at vi hadde med oss guttene på sykehuset med lillesøster i Tromsø), slår vi litt på stortromma i år.

Vi skal: 14 dager til Kreta - mål: Bade så mye som mulig!

Vi skal også (på en eller annen måte) få til å reise til Disneyland Paris. Aberet er at vi må bo nært parken, slik at vesla kan få pauser innimellom. Dessverre er de nærmeste hotellene svindyre.... Men vi SKAL få det til. Okkesom.

Så skal vi kose oss masse hjemme og i Lofoten, også.

Høres herlig ut! Hvor/hvilket hotell velger dere på Kreta?

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1199706874' post='3771538]

Høres herlig ut! Hvor/hvilket hotell velger dere på Kreta?

Vi har valgt å reise med Star Tour denne gangen, og valget falt på dette :

http://www.startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|278&entry=29&dest=17&city=1047&type=cd&hotel=4354&WT.mc_id=

Vi har tidligere reist med Ving, og vært veldig godt fornøyd med Sun Wing resorten i Makrigialos

http://www.ving.no/resort/resortMaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=9200&areaid=9201&resortid=9217&itemid=9217&filterOnCategoryId=2

Annonse

Vi har valgt å reise med Star Tour denne gangen, og valget falt på dette :

http://www.startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|278&entry=29&dest=17&city=1047&type=cd&hotel=4354&WT.mc_id=

Vi har tidligere reist med Ving, og vært veldig godt fornøyd med Sun Wing resorten i Makrigialos

http://www.ving.no/resort/resortMaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=9200&areaid=9201&resortid=9217&itemid=9217&filterOnCategoryId=2

Dere får sikkert en super ferie! :)

Jeg sitter her og funderer på Santa Helena (må vel være nabohotellet til Caldera Beach..?). Evt Caldera Bay. Vi må ta sydenturen enten fra 7. juni, eller fra månedskiftet juli/august. Det må passe inn med at mannen i huset er på fri... Blir ikke mye ferie på mor i huset om 'a må dra alene med 3 stk under 8 år ;o)

Gjest Angela26

Det kom jeg faktisk på i natt *flirer*

Jeg lå og vrei meg i senga og plutselig datt det ned i hodet mitt at du hadde skrevet "mange takk" ;)

:-)

Jeg har det slik at hvis jeg ikke husker et ord eller noe, saa ligger jeg og tenker paa dette til jeg sovner :-)

Men spansken er vanskelig, og har forstyrret mang en nattesoevn med aa tenke paa gramatikken...grrrrr.... :-)

:-)

Jeg har det slik at hvis jeg ikke husker et ord eller noe, saa ligger jeg og tenker paa dette til jeg sovner :-)

Men spansken er vanskelig, og har forstyrret mang en nattesoevn med aa tenke paa gramatikken...grrrrr.... :-)

Sånn er jeg også!

Jeg pleier å "ha det på tunga" og blir så dødsirritert hvis jeg ikke finner ut av det!! Kan bli søvnløs av mindre ;-)

Det virker som spanjolene prater så himla fort! Jeg prøver å munnavlese, men det er kav umulig ;)

Gjest Angela26

Sånn er jeg også!

Jeg pleier å "ha det på tunga" og blir så dødsirritert hvis jeg ikke finner ut av det!! Kan bli søvnløs av mindre ;-)

Det virker som spanjolene prater så himla fort! Jeg prøver å munnavlese, men det er kav umulig ;)

Ja enkelte gjoer det! Men jeg tror ikke det er annerledes med dem enn med nordmenn.

Her har de forskjellige dialekter ogsaa, og ikke alle er like lett!

Saa har de forskjellige spraak til og med. Her jeg bor snakker de valenciansk. I Barcelona snakker de catalansk.

Kanskje du har moett paa dem? :-)

Det skal ikke vare enkelt!

Ja enkelte gjoer det! Men jeg tror ikke det er annerledes med dem enn med nordmenn.

Her har de forskjellige dialekter ogsaa, og ikke alle er like lett!

Saa har de forskjellige spraak til og med. Her jeg bor snakker de valenciansk. I Barcelona snakker de catalansk.

Kanskje du har moett paa dem? :-)

Det skal ikke vare enkelt!

Jeg hadde garantert ikke merka forskjell på spanske dialekter, nei ;-)

Foreløpig holder det å kunne "hola" og "gracias" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...