Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?


Jølsen

Anbefalte innlegg

candyqueen_83

Neida. Den skal gjerne være så varm at det ryker av den. :o) Min kjære vil helst ha iskald jordbærsaus. *Hehe* Så der er vi ikke på samme planet gitt, han og jeg.

Da smelter jo kremen? Det kan ikke være noe særlig .

Holder med kjæresten din heller, men syns kirsebærkompotten er veldig god da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, oj, oj - kan ikke du komme hit og lage middag resten av uka da????

Her ble det lapskaus til middag. Godt det også da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da smelter jo kremen? Det kan ikke være noe særlig .

Holder med kjæresten din heller, men syns kirsebærkompotten er veldig god da :o)

Neida, det har jeg aldri opplevd. Derimot utfyller smakene og temperaturene hverandre perfekt når sausen er varm og riskremen kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

''Til dessert spiser vi riskrem med rød sos, som står til kjøling på trappa no.''

Hva står til kjøling!? Rød saus (sos er brun saus!) til riskrem skal være varm eller lunken, ikke iskald! Usj.

''Rød saus til riskrem skal være varm eller lunken''

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: FYSJ & ÆSJ!!!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...