Gjest zantea Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hei! det finnes ikke noe passende forum for mitt spørsmål, så jeg spør her: er det noen her som har tatt en bihuleoperasjon hvor de utvider gangene inne i nesa og bihulene? hvordan var operasjonen og tiden etter? har det hjulpet? jeg skal gjøre dette, men kjenner ingen andre som har gjort det.. gruer meg litt ja. 0 Siter
Gjest been there done that Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Ja, jeg har tatt den. Hvis du bor på Østlandet, vil jeg anbefale deg å få det gjort på Drammen private sykehus (du betaler bare vanlig egenandel). Der får du en slags narkose så du sover deg gjennom operasjonen. Sørg for å få tatt ct/røntgen av nese og bihuler på forhånd, slik at operasjonen gjøres grundig. Operasjonen går veldig greit, slipper til og med tamponger i nesa (andre steder må de gå med det i 3-4 dager etter operasjonen, og de gjør veldig vondt å ta ut) Ja, det hjelper, både mot slitenhet og søvnproblemer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.