Gå til innhold

nattepuppavvenning /sykt barn/dårlig appetitt


Gjest Liv Helene

Anbefalte innlegg

Gjest Liv Helene

Nå holder vi på og skal venne småtten av med melk om natten... vi har hatt 2 skrikenetter der andre natten gikk ganske greitt... så kom 3dje natten og han hadde hatt feber den dagen, og vi fikk han ikke til å sove igjen,,, og jeg ga meg... frem med puppen...

Var dette galt, har jeg ødelagt hele prosessen nå?

Jeg var så redd for at han ikke hadde fått nok mat og drikke i løpet av dagen, han har hatt dårlig appetitt de siste dagene...

Hva skjer om barnet får for lite mat? Trenger han ikke melk om natten da?

Er så usikker, og det er så vondt å se han ligge i sengen og hylskrike, mens du lurer på om han skriker fordi han sulter, eller fordi han har vondt...

Nå skal faren reise vekk noen dager, så da kan han ikke overta for meg om natten heller...

Han er 10 mnd nå, og å slutte med nattemåltid er noe jeg virkelig ønsker, og helsesøster mente også at det var bra og gjøre nå.

--------------

Lurer også på: Han liker best å ligge på siden, og jeg lar han gjøre det siden han er så stor og flink til å snu seg rundt i alle retninger, men nå i det siste liker han veeeeeeldig godt å ligge på magen, driver og snur på han når jeg merker det, men er bekymret for når jeg ikke merker det... Han har ikke store bamser i sengen + at han har fast madrass, ingen pute, og han ligger med hodet til siden, Gjør det noe da? i forhold til krybbedød mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære Liv Helene. Prøv når barnet er friskt igjen. Nå har du litt erfaring, da går det ofte lettere neste gang.Når han sover gjennom natta uten mat, vil du antagelig oppleve at matlysten blir bedre om dagen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...