Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har noen av dere erfaring om dyner fra IKEA? Hvordan er kvaliteteten i forhold til dyner som du kan kjøpe på f.eks KID?

På IKEA er de 10 cm bredere noe som virker litt fristende når det kommer et barn krypende opp i senga i løpet av natta. Har også planer om å kjøpe inn til lilletuppa på 2 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296247-dyne-og-trekk-fra-ikea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg styrer unna de fordi det da vil bli anarki i forhold til de størrelsene jeg er vant med. I lengden kommer jeg garantert ikke til å holde styr på hvilke sengesett som har hvilken størrelse og passer på hvilke dyner.

Men det er jo andre med bedre hukommelse på det området enn meg.

;-)

Laken kjøpt på IKEA har vært helt OK.

mvh

Gjest Elextra

Jeg styrer unna de fordi det da vil bli anarki i forhold til de størrelsene jeg er vant med. I lengden kommer jeg garantert ikke til å holde styr på hvilke sengesett som har hvilken størrelse og passer på hvilke dyner.

Men det er jo andre med bedre hukommelse på det området enn meg.

;-)

Laken kjøpt på IKEA har vært helt OK.

mvh

Her hos oss har barna våre gamle dyner som er 200 lange, mens vi voksne har 220. Blir jo ulike lengder på sengesettene, men foreløpig har vi ikke flere enn at jeg har god kontroll på dette :-).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...