Gå til innhold

smerter i mage/luft i magen

Gjest Mvh en litt bekymret mamma.

Anbefalte innlegg

Gjest Mvh en litt bekymret mamma.

Hei! Jeg har en sønn på 2 1/2 år som i det siste har vert plaget med vekslende hard/løs avføring (ikke direkte diare) En stund var avføringen hard og det var vondt for han å få den ut,dette førte til att han holdt igjen litt. Nå er avføringen blitt løsere,men han klager over vondt i rumpa(kløe kanskje??) og av og til magen(virker som mageknip). Han er og veldig plaget med sår i endetarmsåpning og mye luft i magen. Ellers er han i god form.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296353-smerter-i-mageluft-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende han er ømfintlig for noe han spiser? Bruker du biola eller annen "mageregulerende yoghurt "regelmessig? Et tips kan være å sende med han en liten "drikkeflaske" i matboksen i bhg, det ser jeg mange gjør i vår. :) Ellers ville jeg nok tatt med barnet til legen en tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...