Gå til innhold

Hvordan få frukten til å holde seg i skolesekken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skolefruktordning :)

Ja, jeg synes det var et kjempegodt tiltak, men nå etter jul bad han pent om å få slippe å fortsette med ordningen. Det var visst altfor mye pære som ble delt ut...;-)

Så da er tilbake til skrætsj og ordne med frukt hjemmefra....;-)

Gjest bogu arbeider

Skolefruktordning :)

På min skole sluttet vi med ordningen pga veldig mye eplepære og frukt som var stygg.

fVi klaget og det ble ingen bedring derfor kuttet vi ut.

oreldre betalte for frukt som barna kastet i søpla fordi den ikke kunne spises syntes vi ble for drøyt.

Gjest Elextra

Ja, jeg synes det var et kjempegodt tiltak, men nå etter jul bad han pent om å få slippe å fortsette med ordningen. Det var visst altfor mye pære som ble delt ut...;-)

Så da er tilbake til skrætsj og ordne med frukt hjemmefra....;-)

Gutten vår er ingen stor fruktspiser, og jeg har mistanke om at mye av frukten ikke blir spist. Likevel fortsetter vi å være med på ordningen, bedre med noe enn ingen frukt, og vi har håp om at han etterhvert skal spise mer.

På min skole sluttet vi med ordningen pga veldig mye eplepære og frukt som var stygg.

fVi klaget og det ble ingen bedring derfor kuttet vi ut.

oreldre betalte for frukt som barna kastet i søpla fordi den ikke kunne spises syntes vi ble for drøyt.

Var det nå nylig? Hos oss er frukten av veldig god kvalitet og det er forskjellig frukt hver dag. For noen år siden meldte skolen seg ut av ordningen av samme årsak som du nevner, men nå har ordningen blitt mye bedre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...