Gå til innhold

Galla

bertabub1365381148

Anbefalte innlegg

bertabub1365381148
Skrevet

Samboeren min og jeg er invitert på gallamiddag, Dette er i en losje, her vet jeg det er kjole og hvitt som gjelder for mannfolka, og sid kjole for kvinnfolka, men er det sånn sid kjole som går ut nede, såkalt "gallakjole". eller kan jeg ha en vanlig sid kjole som er litt "finere"?

Noen som har peiling?

Og hvor får jeg tak i en sånn finkjole nå? Gjerne tips til nettside også, for jeg skal ikke ha den før i mars.

Har vært rundt omkring her å sett litt, men det finnes jo ikke en eneste lang finkjole noen plass...tenke de hadde igjen noe etter jul..kanskje ikke så rart siden de har hatt salg nå.. hehe.

Takknemlig for svar..

Fortsetter under...

Gjest Ingemanns kjære
Skrevet

KJøp eller lei gallakjole hos dem som selger/leier ut brudekjoler. Pleier være en del fint der. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...