Gå til innhold

Hva er din(e) negative side(r)?

Anbefalte innlegg

Gjest 45234562
Skrevet

Min er at jeg har store vansker for å innrømme jeg tok feil i diskusjoner og lignende, dårlig taper av rang. Morro å høre hva andre mener om seg selv.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan bli skikkelig gretten når ting ikke fungerer/ryker.

Skrevet

det må være at jeg er perfeksjonist..

blir ikke ting gjort på min måte blir jeg lettere forbanna.

har også støv på hjernen. alt skal være plettfritt!!

Skrevet

Hvor skal man begynne...

Jeg kan være for direkte og ærlig..

Jeg er egen,og liker ting på min måte..

Perfeksjonist...

Jeg er hissig..

Kunne sikkert forsatt i det uendelige... ;0)

Skrevet

Jeg er humørsyk/irritabel til tider, rotete, vimsete, utålmodig, spontan/litt uansvarlig osv. osv... ;)

Gjest før og nå
Skrevet

Tja...

Før var jeg arrogant.

Men nå er jeg feilfri!

Skrevet

Jeg er skikkelig hissig og blir fort veldig sinna. Men det går helsigvis fort over igjen.

Jeg er veldig utålmodig.

Jeg hater å tape. Jeg klarer å vise meg som en nesten god taper, men det skinner gjennom at jeg egentlig ikke er det. Også har jeg et sykt konkurranseinstinkt når jeg blir trigga.

Skrevet

Jeg er ekstremt rotete. Er også ganske så makelig anlagt - kanskje litt lat? Men jeg elsker å gå på tur (ski, tur i skogen, slalåm osv) - men hvis jeg hadde hatt anledning, kunne jeg lgatt ha holdt senga en hel dag med ei god bok + litt snop og litt mat og drikke.... Men det har jeg ikke anledning til :-(

Skrevet

Jeg kan være veldig sur, negativ, ugrei, klagende, uhøflig, bitter avvisende, mistenksom og irritabel i LANGE perioder men det betyr egenlig bare at jeg er LEI MEG.

Skrevet

Pr. i dag så har eg faktisk ikkje noen negative sider, har bare positive, sjøl om det kan høres litt utrolig ut!

villbringebær
Skrevet

Pr. i dag så har eg faktisk ikkje noen negative sider, har bare positive, sjøl om det kan høres litt utrolig ut!

Men hvorfor er du da ikke lykkelig Geir?

Skrevet

Men hvorfor er du da ikke lykkelig Geir?

Kanskje nettopp derfor? :)

villbringebær
Skrevet

Jeg har prestasjonsangst...

Jeg er hissig, særlig overfor mann og barn til tider...

Jeg er sårbar overfor min egen mor og andre autoriteter...

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg er veldig distré.. Legger fra meg/mister ting overalt..

Klumsete..

Kan til tider være hissig, men har skjerpet meg veldig der for vet at en diskusjon/krangel bare blir tusen ganger verre om man hever stemmen og blir hissig..da sier man gjerne mye man ikke mener. Og så er jeg dumsnill!

Så har jeg munndiarè innimellom..hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...