Lotte :o) Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Hvilken bok er den nyttigste du har lest? Hvilken bok har gledet deg mest? Hvilken bok er den beste du har lest? Hvilken bok skulle aldri ha blitt utgitt? Hvorfor? 0 Siter
Gjest ukjent bokleser Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Har hatt veldig god nytte av kokebøker for nybegynnere. Gleder meg mest over krimbøker, har ingen spesiell å nevne da jeg liker mange forskjellige forfattere. Beste bok jeg har lest er bibelen. Den er god og trygg og koselig og stygg og voldsom- alt om hverandre. Har aldri hatt noen spesiell bok som jeg ikke ville at skulle vært utgitt, men kan ikke skjønne at noen har glede av selvbiografier til kongelige eller kjendiser. Skulle jeg ha lest noen så måtte det blitt av personer som har utrettet noe helt spesiellt i livet sitt. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Hvilken bok er den nyttigste du har lest? Twist Of the Wrist 2. Motorsykkelbok. Kjøreteknikk. :-) Hvilken bok har gledet deg mest? Vanskelig å si. Hvilken bok er den beste du har lest? Prost Gotvins geometri. Gert Nygårdshaug. Hvilken bok skulle aldri ha blitt utgitt? Hvorfor? Alkymisten. Altfor enkel og oppskrytt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 ''Hvilken bok er den nyttigste du har lest?'' Hm... Muligens "Boken om svangerskap og fødsel" av Sheila Kitzinger, leste den mye da jeg gikk med guttungen. ''Hvilken bok har gledet deg mest?'' Oj - den var vanskelig! Kanskje Thore Hansens forfatterskap, bøkene hans har gitt meg utrolig mange nydelige leseopplevelser. ''Hvilken bok er den beste du har lest?'' Stieg Larsson-trilogien står høyt i kurs da. ) ''Hvilken bok skulle aldri ha blitt utgitt? Hvorfor?'' Eli Hagen-boka. Noe mer navlebeskuende og pinlig har jeg aldri lest! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 ''''Hvilken bok er den nyttigste du har lest?'''' Sjarmør & Tyrann av Alv A. Dahl & Aud Dalsegg. ''''Hvilken bok har gledet deg mest?'''' Lasso rundt Fru Luna av Agnar Mykle. ''''Hvilken bok er den beste du har lest?'''' ''''Hvilken bok skulle aldri ha blitt utgitt? Hvorfor?'''' Det vet eg ikkje for de bøkene leser eg ikkje! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 ''''Hvilken bok er den nyttigste du har lest?'''' Sjarmør & Tyrann av Alv A. Dahl & Aud Dalsegg. ''''Hvilken bok har gledet deg mest?'''' Lasso rundt Fru Luna av Agnar Mykle. ''''Hvilken bok er den beste du har lest?'''' ''''Hvilken bok skulle aldri ha blitt utgitt? Hvorfor?'''' Det vet eg ikkje for de bøkene leser eg ikkje! ''''Hvilken bok er den beste du har lest?'''' Prosessen av Franz Kafka 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 ''Hvilken bok er den nyttigste du har lest?'' Webprogrammering i PHP, i alle fall mest nyttig siste halvår. ''Hvilken bok har gledet deg mest?'' Midt i all sin tragiske skildring tror jeg det er 'Engelen på det sjuende trinn' av Frank McCourt. I betydning av å ha fått meg til å le er det 'Bingo' av Kjetil Bjørnstad. ''Hvilken bok er den beste du har lest?'' 'Jonathan Livingston Seagull' av Richard Bach. ''Hvilken bok skulle aldri ha blitt utgitt? Hvorfor?'' Bridget Jones dagbok. Verre overdrevet patetisk møl har jeg aldri lest. Men nå uttaler jeg meg bare ut fra omtrent 1/3 av boka, da ga jeg den opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.