Lotte :o) Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Herrejemini, jeg er sikkert litt av ei kløne ;o) Saken gjelder Foundation. Er det stor forskjell på sånn type sminkekrem? jeg fikk en fra Biotherm, den skulle visstnok være meget god, men jeg får det ikke til. _Er_ det vanskelig å smøre det ut? Synes det blir liggende oppå huden, stygt. Foreløpig sverger jeg til pudder og rouge. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Det kan være litt vanskelig å få jevnt.. Jeg pleier alltid smøre meg med krem etterpå,så er det lettere. Deretter tar jeg litt papir å gnir lett over ansiktet,så får jeg bort det overflødige. Også har jeg litt solpudder over der igjen!! :0) 0 Siter
tiliti Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Høres ut som den underlagskremen var helt feil for din hud. 0 Siter
Jorunn Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har aldri likt foundation noe særlig, helt til jeg i fjor vår oppdaget mineralfundation. Kjempeenkelt å føre på og utrolig lett å få jevnt og fint. jeg bruker ID BareMinerals, men det er flere typer på markedet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.