Gå til innhold

FU: Er du lykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hvis hun ikke er villig til å innse at det finnes meningsfylte aktiviteter? Hvilket tiltak foreslår du da?

Da foreslår jeg at hun kan lage oppskrift på et godt rugbrød, og bake det.

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

19

• Dorthe

17

• frosken

9

• mariaflyfly

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bra tiltak !!

Skrevet

Bra tiltak !!

Ja, også kan jeg kjøpe det hvis det blir godt (detmå være bedre enn ingers).

Jeg tror verden trenger gode rugbrød.

Skrevet

Yess, god ide. Vi må ha møter i foreningen med kaffelatte, kakao og kaker, og så må vi ha en positiv og livsglad coachfigur, som vi sakte med sikkert klarer å bryte ned, og få til å innse hvordan livet egentlig er. Deretter bygger vi opp igjen fra skrætsj. Det kan ta lang tid.

Hvor skal vi ha møtene hen da ;)

Skrevet

i eventyret står det: også levde de lykkelige alle sine dager!Liker ikke å si ordet LYKKE akkurat!Joda-de fleste har nok opplevd Lykke,men Livet er en berg og dalbane på godt og vondt!Tar godt vare på Lykken! Selv er jeg altfor realistisk-til det kjedelige egentlig.Mine Lykkestunder henger sammen med mine barn. Det første smilet! de første ordene! Alle fremskritt,de gjorde etterhvert.Masse gleder i ekteskapet og masse vondt. Er ungene mine Happy er jeg det også,det er viktig for meg! Er noen av dem lei seg-blir jeg helt ut av meg.! De er godt voksne mennesker,men allikevel føler jeg det sånn.!Akkurat nå er jeg hverken trist eller glad-hverken misfornøyd eller hva-antagelig fornøyd,med situasjonen som det er.Det er da ikke verst heller!!! kunne ha vært mye verre!!!!!!

Skrevet

Ja, også kan jeg kjøpe det hvis det blir godt (detmå være bedre enn ingers).

Jeg tror verden trenger gode rugbrød.

I dag er vi visst enige om det meste :-)

Lykke til med oppgavene!

Annonse

Skrevet

De har veldig gode rugbrød på lidl så du kan handle dem der. Jeg kommer ikke inn jeg så du må nok gå dit sjøl ;)

Skrevet

Vi har de hos deg. Du skal servere hjemmelaget rugbrød.

Skrevet

Vi har de hos deg. Du skal servere hjemmelaget rugbrød.

Greit, jeg har brødbakemaskin og en guttunge som elsker å lage mat og bake :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg er for det meste veldig lykkelig, men glemmer nok for ofte å reflektere over det. Blir jo mye stress i hverdagen, og det er noen ganger lett å fokusere på det negative.

Men har en fin mann, to nydelige barn, en bra jobb, hus og god økonomi, hele familien, inkl. gamle foreldre, har god helse. Kan jeg egentlig klage? ;).

Relasjoner er jo viktigere enn ting og tang, penger betyr lite når man bare har nok ;). Relasjon til mann og barn betyr nok mest i livet mitt.

Skrevet

I dag er vi visst enige om det meste :-)

Lykke til med oppgavene!

Takk for det. Nå er det jo Dorthe som skal gjøre oppgavene.

Skrevet

Greit, jeg har brødbakemaskin og en guttunge som elsker å lage mat og bake :o)

Ok, da skal altså gutten din bake brødet, men hva skal du gjøre?

Skrevet

Lage caffe latte :o)

Annonse

Skrevet

Jeg gjør gjerne oppgaver jeg hvis bare dere andre rydder etter dere og meg slik at ikke laguna blir stående med all jobben ;o)

Skrevet

Jepp, men du skal være motivatoren...

Skrevet

Jeg gjør gjerne oppgaver jeg hvis bare dere andre rydder etter dere og meg slik at ikke laguna blir stående med all jobben ;o)

Okei. Jeg kan komme å vaske opp som en engangsforeteelse, hvis jeg får smake på brødet og får oppskriften. Hvor bor du?

Skrevet

Okei. Jeg kan komme å vaske opp som en engangsforeteelse, hvis jeg får smake på brødet og får oppskriften. Hvor bor du?

På Grünerløkka ;o)

Skrevet

*Hvisker* Slenge beina på bordet og ta seg en røyk.

;)

Skrevet

På Villa Paradiso. :)

Skrevet

På Grünerløkka ;o)

Ja, du vil sikkert ikke legge nærmere adresse ut på nettet.

Uansett så kan jeg godt stikke innom deg en dag utpå formiddagen. Jeg er interessert i det brødet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...