Gå til innhold

Natta folkens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis blir vi sittende til ett og to i helgene før vi kryper til køys. I kveld skal vi ikke sitte lenge oppe, for i morgen tidlig skal vi på ski igjen!!!!

Hadde en fantastisk tur forrige søndag. Hele uka har det regnet, men det blir oppholds i morgen formiddag, så da satser vi på noen koselige timer i snøen først på dagen. Har avtalt med en nabofamilie å starte halv ti. Så da må vi i seng nå!

Ha en fortsatt trivelig kveld - og en fin søndag :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Å så gøy! Her eksisterer ikke snøen lenger. Er is glatt ute og så plutselig regner det.Med andre ord livsfarlig. for man tror det regner så er det is ute :(

Kos deg masse med gjengen i morgen! Og ha en fortsatt fin helg og en kjempe god natt :)

*Nattaklem fra Mamma07*

Skrevet

Å så gøy! Her eksisterer ikke snøen lenger. Er is glatt ute og så plutselig regner det.Med andre ord livsfarlig. for man tror det regner så er det is ute :(

Kos deg masse med gjengen i morgen! Og ha en fortsatt fin helg og en kjempe god natt :)

*Nattaklem fra Mamma07*

Natta! Her vi bor er det bare noen små klatter med snø igjen. Men kjører vi en halvtime, er det skiføre, - håper vi i alle fall!

Skrevet

Ska sei :) Du er riktig sporty! Ha en god natt og en finfin dag i morgen :)

hare1365380455
Skrevet

Nå er det mandag da, men jeg jobbet i helgen og gleder meg til fredag! :)

Jeg pleier ikke å gå på ski, men håper dere får noen fine turer!

Skrevet

Nå er det mandag da, men jeg jobbet i helgen og gleder meg til fredag! :)

Jeg pleier ikke å gå på ski, men håper dere får noen fine turer!

Vi fikk en fin tur sammen med den andre familien, tross litt regn :-)

Torsdag reiser vi på fjellet sammen med de samme folkene, og da blir det i alle fall ski igjen!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...