Gå til innhold

vinterferie østlandet og vestlandet, når?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Oslo-området er den i uke 8 og det har den vært i maaange år på rad.

Jeg vet ikke noe om resten av landet. Men jeg vet at mange steder hvor de pleier å ha den i uke 9, har flyttet den til uke 8 akkurat i år, siden påsken kommer så tidlig.

Et tips til å finne vinterferien på en annen kant av landet, er å se på hjemmesiden til en lokal skole. Det er vanlig å legge ut skoleruta der.

Gjest planlegger vinterferie

Jeg vet ikke noe om resten av landet. Men jeg vet at mange steder hvor de pleier å ha den i uke 9, har flyttet den til uke 8 akkurat i år, siden påsken kommer så tidlig.

Et tips til å finne vinterferien på en annen kant av landet, er å se på hjemmesiden til en lokal skole. Det er vanlig å legge ut skoleruta der.

Tusen takk for svar:)

Ah! Så det er på grunn av den tidlige påska at vinterferien er så tidlig!

Annonse

Ah! Så det er på grunn av den tidlige påska at vinterferien er så tidlig!

Med påske i uke 12 er det ikke så rart.

Det blir kanskje en sånn vintersesong som reiselivsnæringen ikke er så glad i - hele Norge og Sverige samt enkelte skientusiaster fra Danmark skal ha hytte- og hotellovernatting i akkurat den samme uka...

Har ikke sjekket i våre naboland, altså. Men påsken er det jo vanskelig å flytte på, så de har vel noe av den samme problemstillingen.

Det blir kanskje en sånn vintersesong som reiselivsnæringen ikke er så glad i - hele Norge og Sverige samt enkelte skientusiaster fra Danmark skal ha hytte- og hotellovernatting i akkurat den samme uka...

Har ikke sjekket i våre naboland, altså. Men påsken er det jo vanskelig å flytte på, så de har vel noe av den samme problemstillingen.

Min kjære jobber så vi blir bare hjemme hos ham uansett. Skal ha fri et par dager den uka så ungene får fri fra skolen. :o)

Så ungene får fri fra sfo skulle det stå selvfølgelig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...