morsan Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Hehe, ja. Han virker litt fornuftig av og til, men nå skriver jo både du og jeg en god del her . ;-) 0 Siter
adelie Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Kor får du kjøpt slike filter? Har det på harddisken (i hjernen)! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 ''Ikkje ser eg på Tv heller, får all nødvendig informasjon (og mere til) her på Dol, og på jobb.'' Har du DOL som eneste nyhetskilde? Det og lunsjpausen på jobb, og alle linkene folk legger ut. Går eg glipp av noe? Har Oddvar Stenstrøm konvertert til Islam fks. ? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Det og lunsjpausen på jobb, og alle linkene folk legger ut. Går eg glipp av noe? Har Oddvar Stenstrøm konvertert til Islam fks. ? Du får nok med deg det meste :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Du får nok med deg det meste :-) Eg får med meg overskriftene, og utover det så står det jo ingenting i avisene, så da har du rett i at eg får med meg det meste. Dessuten har eg sensitive antenner som tar inn litt av hvert! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.