Gå til innhold

korktavle

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

lette litt rundt på nettet etter korktavle, fant ei på binders, men hadde håpet på at det var kommet noen finere korktavler enn de gamle brune, gjerne i svart.

Noen som har sett ei slik?

Fortsetter under...

Skrevet

Kjøpe en brun og trekke den med svart stoff?

punky brewster
Skrevet

Kjøpe en brun og trekke den med svart stoff?

hi hi, regnet med at jeg kom til å få det svaret:)

Skrevet

Det går sikkert an å male korktavler?

Da kommer det brune frem når du stikker pins i! Jeg kvittet meg nettopp med mine... etter å ha tenkt på alle andre muligheter. Selv om jeg er imot å kaste.

Annonse

Skrevet

Jeg har en grønn en, som var kul på mitt gamle kjøkken. Kjøpte den i sin tid på Nille. Den var trukket med grønn strie.

Ikea har mange kule løsninger, med tavler og magneter, men det blir vel ikke helt det samme.

Skrevet

Jeg har en grønn en, som var kul på mitt gamle kjøkken. Kjøpte den i sin tid på Nille. Den var trukket med grønn strie.

Ikea har mange kule løsninger, med tavler og magneter, men det blir vel ikke helt det samme.

Da fikk jeg en ide! Kjøp en kul ramme, og korkplate, og tekstil i den fargen du ønsker. Det fikk jeg lyst til å gjøre selv..

Skrevet

(Tja, svaret under var vel til trådstarter, sorry :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...