punky brewster Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 lette litt rundt på nettet etter korktavle, fant ei på binders, men hadde håpet på at det var kommet noen finere korktavler enn de gamle brune, gjerne i svart. Noen som har sett ei slik? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Kjøpe en brun og trekke den med svart stoff? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 HA HA! Trodde det stod kort navle :-DDDD 0 Siter
punky brewster Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Skrevet 13. januar 2008 Kjøpe en brun og trekke den med svart stoff? hi hi, regnet med at jeg kom til å få det svaret:) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Det går sikkert an å male korktavler? 0 Siter
adelie Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Det går sikkert an å male korktavler? Da kommer det brune frem når du stikker pins i! Jeg kvittet meg nettopp med mine... etter å ha tenkt på alle andre muligheter. Selv om jeg er imot å kaste. 0 Siter
Nellie Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en grønn en, som var kul på mitt gamle kjøkken. Kjøpte den i sin tid på Nille. Den var trukket med grønn strie. Ikea har mange kule løsninger, med tavler og magneter, men det blir vel ikke helt det samme. 0 Siter
adelie Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har en grønn en, som var kul på mitt gamle kjøkken. Kjøpte den i sin tid på Nille. Den var trukket med grønn strie. Ikea har mange kule løsninger, med tavler og magneter, men det blir vel ikke helt det samme. Da fikk jeg en ide! Kjøp en kul ramme, og korkplate, og tekstil i den fargen du ønsker. Det fikk jeg lyst til å gjøre selv.. 0 Siter
adelie Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har en grønn en, som var kul på mitt gamle kjøkken. Kjøpte den i sin tid på Nille. Den var trukket med grønn strie. Ikea har mange kule løsninger, med tavler og magneter, men det blir vel ikke helt det samme. (Tja, svaret under var vel til trådstarter, sorry 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.