Gå til innhold

barneproblem

Anbefalte innlegg

idag kommer gutten til min Kjæreste hjem...etter å ha vært hos faren sin igjen.Annen hver helg.Faren har også en gutt til som er der den Helga.vår gutt er 6 år og storebror 12 år.Det er det samme om igjen ..hvergang.Han vil ikke lytte,bare komandere hele tiden og slår... Leggetiden blir også helt håpløs,det blir mye frem og tilbake. Lurer på om han har det bra hos faren sin,eller om de to guttene sloss mye eller er overlatt til seg selv!Han sier ikke noe om det-annet at han blir slått av broren sin-at broren hans sier: at han ikke kan noe!! Hvorfor reagerer han sånn de første dagene? Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296624-barneproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Stakkars gutt. Men hvorfor bryr ikke foreldrene til gutten seg om dette like mye som du gjør?

Dere må ta en ordentlig prat med gutten, han har sikkert dårlig selvtillit. Han trenger å vite at han er ok og at mange er glade i ham.

det mener jeg også! det er mors og fars problem å rydde opp i. konflikter i barneoppdragelsen eventuelle problemer med Barnet bør først og fremst foreldrene rydde opp i-så får han være en god omsorgsperson på sidelinjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296624-barneproblem/#findComment-2396057
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...