Gå til innhold

Sjokkerte journalister i Kabul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra VG-nett:

''Leder Elin Floberghagen i Norsk Journalistlag er sjokkert over at det ble skutt mot norske journalister i Afghanistan mandag. ''

Hvordan kan noen være _sjokkert_ over det? God dag mann økseskaft.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja si det...

Synes den setningen var så virkelighetsfjern, at man praktisk talt burde sjekke hvilken nisseskole disse har gått på.

Gjest Angela26
Skrevet

Synes den setningen var så virkelighetsfjern, at man praktisk talt burde sjekke hvilken nisseskole disse har gått på.

Kanskje det var fjoesnisse- skolen?

Jaa... Jeg synes heller ikke det var noe aa bli sjokkert over.

Skrevet

Man kan jo være sjokkert selv om man ikke er overrasket.

For eksempel så mange dør folk på veiene i Norge hvert år. Det er derfor ikke overraskende at dette skjer. Men skjer det med en du kjenner eller vet om, ville du sikkert vært sjokkert over nyheten.

Gjest Angela26
Skrevet

For eksempel så mange dør folk på veiene i Norge hvert år. Det er derfor ikke overraskende at dette skjer. Men skjer det med en du kjenner eller vet om, ville du sikkert vært sjokkert over nyheten.

Det er sant...

Annonse

Skrevet

Du forsto ikke hva jeg mente tror jeg. Jeg mente at selve setningen var totalt virkelighetsfjern, og synes det er merkelig å skrive en slik setning i en avis.

''Jeg har sett en gorilla, den var lilla,'' sa den snabelløse elefanten.

Skrevet

Kanskje det var fjoesnisse- skolen?

Jaa... Jeg synes heller ikke det var noe aa bli sjokkert over.

Enig. Ikke sjokkerende i det hele tatt.

Skrevet

Folk lever jo i en "reality" verden, der de tror alt er på leik.

Når de er i _KRIG_ så må de vel for helvete forstå at de blir skutt etter!!!

Skrevet

Folk lever jo i en "reality" verden, der de tror alt er på leik.

Når de er i _KRIG_ så må de vel for helvete forstå at de blir skutt etter!!!

''Ja, det blir veldig spesielt.'' NOT.

Enig med deg. De er en gjeng vattnisser alle sammen, som går med skylapper og tror ting ikke skjer med dem, at alt er filmatisert. Kjøss meg bak, sier jeg bare, folk må da for faen skjønne hvordan virkeligheten foreligger i Kabul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...