Gå til innhold

Å rydde i skap

Anbefalte innlegg

Skrevet

- er det verste jeg veit! Men siden jeg skal pusse opp soverommet mitt, var det ingen vei utenom i dag, snekker'n dukker opp i morra og skal begynne riving av de gamle skapene fra 50-tallet. Jeg grudde meg spesielt for denne gammeldagse formen for walk-in-closet der det hadde bare bunkra seg opp masse ræl fra de 6,5 åra jeg har bodd i dette huset.

Det store skapet er nå tomt, og her er hva jeg fant:

* To svarte søppelsekker klær som skal til Fretex av typen umoderne/fravokst/fått av eks-svigermor og aldri brukt/bomkjøp på salg og har fortsatt prislappen på.

* En eske med ting/klær som tilhører eksen

* Tre par sko jeg hadde glemt at jeg hadde

* En liter Vodka fra taxfree (første gang det var noe fornuftig etter eksen!)

* Ei bunadskjorte jeg har lett etter i åresvis

* Et par bh'er med b-cup. Fra før jeg fikk barn det, ja. :(

* En liter ok konjakk, også fra taxfree. For andre gang noe fornuftig etter eksen! Hva faen de flaskene gjorde der inne er fortsatt uforståelig for meg, men det var jo en hyggelig ting å finne ennå jeg ikke liker konjakk! :)

* Et ullpledd som fortsatt lå innpakka i plast. Ganske fint egentlig, lurer på hvor jeg har fått det fra.

* Mamma-klær fra mitt første svangerskap. Mon tro hvorfor jeg får følelsen av at de passer nå...? Og jeg er ikke gravid, bare så det er sagt. :(((

* En 500-lapp! Dagens ubetingede høydare! Jippiii! :D

* Så mye støv at jeg måtte ta allergimedisin. :(

* En edderkopp. Takk og klov for vannstøvsugeren! (Døøøøø, edderkopp, døøøøø! Muahahaha!)

Kun ett skap gjenstår nå. Lurer på om jeg rekker det før Akutten, eller om jeg prokastinerer det til i morra tidlig...? Si at jeg har vært litt flink i dag, dah? :)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

21

• cathlin

5

• frosken

4

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

fin betaling dette:) drikk deg drita når du tar neste skap:P

jeg vil og ha sånn skap med masse lurt i :)

Skrevet

Kult! Jeg syns det er gøy å rydde skap! Mye morsommere enn å rydde stuegulv, det er alltid det som trengs her i huset...

Skrevet

Og det er nesten så jeg har lyst til å gå og legge en 500-lapp inni et skap nå, bare sånn at jeg fnner noe gøy neste gang jeg rydder. Jeg er så dypt i ammetåka at jeg garantert hadde glemt det innen et par dager.

Skrevet

Og det er nesten så jeg har lyst til å gå og legge en 500-lapp inni et skap nå, bare sånn at jeg fnner noe gøy neste gang jeg rydder. Jeg er så dypt i ammetåka at jeg garantert hadde glemt det innen et par dager.

Hehe, det hadde jo vært konge om noen måneder. :)

Annonse

Skrevet

*Gjesp*

Stikk og lek et annet sted dersom du kjeder deg sånn.

Skrevet

Stikk og lek et annet sted dersom du kjeder deg sånn.

Hold fred.

Skrevet

Wow: Du har vært kjempesuperflink!!:-)

Jeg fant nettopp valgkortet mitt, og et skrapelodd med 10 kronersgenvins under sengen.

Alt kan prokastineres.

Gjest Angela26
Skrevet

Det er spesielt interessant aa rydde naar du finner penger du ikke visste du hadde!

Husker jeg fant en 1000 lapp i bilen en gang jeg :-) Da dro jeg paa fest..og fikk frastaalt lommeboka...Jaja, saann kan det gaa :-) Mange aar siden naa...

Skrevet

Du har vært råflink og når jeg er så grei at jeg skryter av deg så må du ikke glemme at jeg liker cognac ;o)

Skrevet

Du flink!

Men er du sikker på at ikke eks-svigermor gjerne vil ha igjen gavene, kanskje hun har andre hun vil plage?

Skrevet

Du har vært råflink og når jeg er så grei at jeg skryter av deg så må du ikke glemme at jeg liker cognac ;o)

Du må konsentrere deg om rugbrødet du skal bake og ikke tenke på cognac!

Annonse

Skrevet

Jeg fant nettopp valgkortet mitt, og et skrapelodd med 10 kronersgenvins under sengen.

Alt kan prokastineres.

Jammen bra du fant valgkortet ditt!!!

Skrevet

Alt kan prokastineres.

Valgkortet, hehe :)

Jeg er selverklært generalsekretær i Prokastineringsforbundet. Vil du være medlem hos oss? Var forresten en interessant artikkel om det i Aftenposten i dag. Prokastinatører er mer utsatt for forkjølelser og fordøyelsesbesvær enn andre. Også drikker de og røyker mer.

Skrevet

Du flink!

Men er du sikker på at ikke eks-svigermor gjerne vil ha igjen gavene, kanskje hun har andre hun vil plage?

Det har jeg ikke tenkt på...

Men i såfall kan hun jo bare kjøpe dem igjen på Fretex. :)

Skrevet

*noterer*

;)

Skrevet

Det er spesielt interessant aa rydde naar du finner penger du ikke visste du hadde!

Husker jeg fant en 1000 lapp i bilen en gang jeg :-) Da dro jeg paa fest..og fikk frastaalt lommeboka...Jaja, saann kan det gaa :-) Mange aar siden naa...

Hehe, snakk om både flaks og uflaks på samme dag. ;)

Skrevet

fin betaling dette:) drikk deg drita når du tar neste skap:P

jeg vil og ha sånn skap med masse lurt i :)

Det kunne visst trenges.. ;)

Gjest Angela26
Skrevet

Hehe, snakk om både flaks og uflaks på samme dag. ;)

Ikke sant :-)

Men naar det er snakk om rydding og saant...Det gir en veldig god foelelse aa gi bort klaer,sko eller hva du maatte ha, til folk som virkelig trenger det.

Jeg har gjort mye impulskjoep gjennom aara, og naar jeg har tatt en sjau i skapene, og gitt det bort (Bl.a. til Estland), saa letter det samvittigheten over aa ha kjoept saa mye som jeg aldri har brukt.

Det minner meg naa paa at jeg skal ta en tur i skapet til jenta mi èn dag her, og se om det er noe som hun ikke bruker lengre...Det er det garantert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...