Gå til innhold

Å rydde i skap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må konsentrere deg om rugbrødet du skal bake og ikke tenke på cognac!

Det er i morgen det, ikke i dag. Må jo være ferskt ;o)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

21

• cathlin

5

• frosken

4

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Valgkortet, hehe :)

Jeg er selverklært generalsekretær i Prokastineringsforbundet. Vil du være medlem hos oss? Var forresten en interessant artikkel om det i Aftenposten i dag. Prokastinatører er mer utsatt for forkjølelser og fordøyelsesbesvær enn andre. Også drikker de og røyker mer.

''Vil du være medlem hos oss?''

Kan det vente litt? ;-)

Jeg må begynne å drikke mer altså.. den artikkelen skal leses!

Skrevet

Jammen bra du fant valgkortet ditt!!!

Ja, det var en lettelse. Nå kan jeg endelig foreta valg igjen, hvis kortet virker da.

Skrevet

*lol* Jeg har også et slikt skap som må ryddes. Jeg tror nok ikke jeg er like heldig som deg. Flasker med godsagår å greiår ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Så flink du er!

Kan du ta mitt når du er ferdig?

Skrevet

Og det er nesten så jeg har lyst til å gå og legge en 500-lapp inni et skap nå, bare sånn at jeg fnner noe gøy neste gang jeg rydder. Jeg er så dypt i ammetåka at jeg garantert hadde glemt det innen et par dager.

Så smart! :)

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Å rydde i skap er egentlig veldig kjekt når en først er kommet i gang. Det er så godt å kaste ting slik at man får bedre plass. Du har ikke bare fått bedre plass, men også funnet kjekke ting :) Jeg regner med at eksen får skrapet sitt, mens du beholder flaskene, he he. Cognac er skikkelig godt da. Du har fått lønn for strevet, ja.

Skrevet

Så flink du er!

Kan du ta mitt når du er ferdig?

Nei, nå får det pokker ta meg være nok! ;)

Dessuten utsatte jeg det andre skapet, nå drikker jeg rødvinog ser på Akutten. ;)

Skrevet

Å rydde i skap er egentlig veldig kjekt når en først er kommet i gang. Det er så godt å kaste ting slik at man får bedre plass. Du har ikke bare fått bedre plass, men også funnet kjekke ting :) Jeg regner med at eksen får skrapet sitt, mens du beholder flaskene, he he. Cognac er skikkelig godt da. Du har fått lønn for strevet, ja.

Det blir ihvertfall veldig fint når skap-ordningene er på plass og gulvene og trappa er malt. Gleder meg til alt blir ferdig. :)

Skrevet

Du er fantastisk til å beskrive ryddingen, flyføy!!!! Lo høyt her jeg sitter :-)

Og ordet prokrastinere lærte jeg i dag. Stod en lang artikkel om fenomenet i avisen i dag, og jeg følte meg særdeles godt truffet.

Fikk nesten lyst til å¨rydde jeg også! Bare ikke i kveld.... *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200346407' post='3778604]

Flinking! :)))

Jaaa! Hurra! :)

Skrevet

Du er fantastisk til å beskrive ryddingen, flyføy!!!! Lo høyt her jeg sitter :-)

Og ordet prokrastinere lærte jeg i dag. Stod en lang artikkel om fenomenet i avisen i dag, og jeg følte meg særdeles godt truffet.

Fikk nesten lyst til å¨rydde jeg også! Bare ikke i kveld.... *s*

Er du også en av oss? ;)

Annonse

Skrevet

*lol* Jeg har også et slikt skap som må ryddes. Jeg tror nok ikke jeg er like heldig som deg. Flasker med godsagår å greiår ;)

Ja, det var helt klart en bonus, asså! :)

Skrevet

Å fy søren, du har vært megaflink! (Og jeg liker verken vodka eller konjakk, så dette kommer rett fra hjertet uten baktanker! :-))

I morgen kveld skal min garderobeinnredning opp også, jeg gleder meg som en unge! Ikke lete etter underbukser i plastbokser lenger, ikke undres på om man overhode HAR bukser eller ikke - åh gud, det skal bli en helt ny verden! Fra IKEA - mitt kongerike!

Kos deg med vin, og klapp deg sjøl på skuldra!

Skrevet

Å fy søren, du har vært megaflink! (Og jeg liker verken vodka eller konjakk, så dette kommer rett fra hjertet uten baktanker! :-))

I morgen kveld skal min garderobeinnredning opp også, jeg gleder meg som en unge! Ikke lete etter underbukser i plastbokser lenger, ikke undres på om man overhode HAR bukser eller ikke - åh gud, det skal bli en helt ny verden! Fra IKEA - mitt kongerike!

Kos deg med vin, og klapp deg sjøl på skuldra!

Takk, du! :)

Skrevet

Wow, du har vært meget flink! Nå fikk du meg nesten til å kaste meg over det sprengte skapet jeg har på soverommet, men jeg tviler sterkt på at det dukker opp cognac eller femhundrelapper. Jeg må nok la det få være i fred en stund til, mhm.

Skrevet

Den hersens internetttilkoblingen datt ut - men her er jeg igjen.

Intereessant artikkel. Både pkt 2 og 3 passer på meg:

''Unnvikelse: Enkelte vil for enhver pris unngå frykten for ikke å lykkes – eller sågår for å lykkes! I begge tilfeller er personene overmåte opptatt av hva andre synes om dem og vil heller at andre tror de mangler innsatsvilje, enn at de mangler ferdigheter.

Beslutningsvegring: Enkelte klarer ikke å ta valg! Å forbli ubesluttsom bidrar til å frikjenne en som har det med å prokrastinere fra å ha ansvar for et eventuelt utkomme. ''

Også dette traff meg:

''Utsettelseskunstnerne sier gjerne at: ”Jeg jobber best under press”, eller ”Jeg føler ikke for å gjøre dette i dag, men i morgen” – selv om de verken jobber utpreget godt når presset er på sitt heftigste eller når det lir på, sier prokrastineringsforskerne. ”Utsetterne” har det også med å bagatellisere arbeidsoppgaver eller gjøremål: ”Det er ikke så nøye...”. En annen forklaring på utsettelsestaktikken er gjerne: ”Jeg blir mer kreativ nå jeg jobber under press”. Forskerne avviser at det er noe i denne forklaringen og sier at det snarere er slik at de unnvikelser ikke innebærer annet enn at ressurser skusles bort.''

Uff da: ''Sjekking av e-posten eller vilkårlig surfing på nettet er sånn sett perfekte unnskyldninger for å slippe å ta seg til noe annet og mer oppbyggelig.''

Er visst definitivt en prokrastinator!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...