Gå til innhold

Hvor dum er jeg nå?

Anbefalte innlegg

Morning Glory
Skrevet

Internettet mitt virker ikke. Arg. Ingen ting irriterer meg mer! Men så jeg fant et usikret nettverk :) (eller kanskje man ikke lager smilemunn av sånt). Er det veldig farlig å bruke det? Jeg har ingen planer om å logge meg inn i nettbanken eller mailen min... Men sånn her på Dol f.eks.? Er det nå en fare for at min gale nabo plutselig går berserk under alias Morning Glory her nå? (Eller at han finner ut at jeg sier at han er gal...Det kan jeg forresten leve med...) Noen som vet??

Fortsetter under...

Gjest What's the story
Skrevet

Så lenge naboen din ikke er en hacker er det egentlig ikke farlig å surfe på usikret nettverk. Du kan surfe på naboens nett til du får fikset ditt eget. Om naboen din -liker- at du snylter på nettet hans er en annen sak...

Morning Glory
Skrevet

Så lenge naboen din ikke er en hacker er det egentlig ikke farlig å surfe på usikret nettverk. Du kan surfe på naboens nett til du får fikset ditt eget. Om naboen din -liker- at du snylter på nettet hans er en annen sak...

Akkurat _det_ bryr jeg meg ikke så mye om. Han har uvaner som er langt mer plagsomt for meg enn denne surfingen kan være for ham:)

Skrevet

De med usikret nettverk er for dumme til å finne ut om andre benytter seg av deres nettverk:) ikke dumme sikrer nemmelig sitt.

Skrevet

Om han er god kan han finne ut hvikle sider du har vært på og hvilke passord du bruker. Men da må han være både god - og interessert i det!

Når det er sagt - jeg ville ikke gå inn på nettbank el shoppe m kredittkort på usikret nett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...