Gjest lizabeth Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har i en årrekke hatt ett kne som lager små "knekke"-lyder. Det er ikke forbundet med smerte, med unntakk av når kneet utsettes for større belastning en vanlig (f.eks en legre fjelltur i bratt terreng...). Nå den senere tiden har lyden blitt mye høyere. Spesielt når jeg går trapper. Noen som vet hva det kan være? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har mange sånne knekkelyder i leddene - har "alltid" hatt det. Ene jenta mi har det i ankelen. Vet ikke hva det kommer av. 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har mange sånne knekkelyder i leddene - har "alltid" hatt det. Ene jenta mi har det i ankelen. Vet ikke hva det kommer av. Det kommer av feilstilling. Ikke nødvendigvis noe å bry seg om, jeg har sånne knekkelyder både i knær og ankler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.