Gå til innhold

Ungkaren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var de igang igjen. Fin fyr, men for noen damer. Min mann sa at han synes at kvinnfolk er så stygge med hverandre. Og akkurat i den serien så er jeg veldig enig. Himmel :) Jeg synes det er morsomt å se på hvordan de gjør seg til for ungkaren og hvor annerledes de er uten han tilstede. Er det bare meg som ser programmet?

Fortsetter under...

Skrevet

''Er det bare meg som ser programmet?''

Ja, det tror eg, men eg kjenner ei som var med forrige gang.

Skrevet

Hehe. Den norsk-svenske varianten?

Skrevet

Hehe, jeg ser på det jeg også ;)

Nå er det jo slik at det er de slarvete og sleipe damene vi ser mest til, siden det er de som lager underholdning. Noen av dem har nok også blitt valgt ut til å være med i serien, nettopp fordi de er som de er;)

Noen av damene ser heldigvis ut til å være kjekke og greie og ikke fullt så "blonde" som enkelte av de andre ;)

Hva synes du om hun som fikk den første rosa da? Jeeezus for ei dustedame!!! Jeg vet forresten hvem han velger tilslutt. Klarte ikke å la være å sjekke det ut på nettet;)

Husker du hun teite dama som gikk ut forrige gang og var rasende fordi han ikke hadde valgt henne. Hun var jo sååå fantastisk åff cårs :-))))

Det morsomme er jo at de fleste av disse damene helt sikkert er vant til å få masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og de har nok alltid fått den de ville ha. Slett ikke lett for dem å takle å bli avvist (som f.eks. hun ene "barbien" idag).

Ungkaren er kjekk nok, men litt for "perfekt" i mine øyne. Så du hvordan han trakk inn magen noe voldsomt når han kledde av seg på overkroppen? Som om han hadde trengt det? Så rimelig teit ut :-D

Artig og hjernedød underholdning på mandagskvelden;)

Skrevet

*rekker opp hånda*

Jeg ser på jeg også! Du burde begynne å følge med på serien du også. Norske mannfolk har mye å lære av de "perfekte" amerikanske gentlemennene ;)

Skrevet

Hehe. Den norsk-svenske varianten?

Ja tror det (eg såg ikkje et eneste program), det var en Trønder som var "ungkaren" hvis eg ikkje husker feil, så var det noe rosegreier og en limosin inni bildet, hørtes temmelig pinlig ut hele greia.

Men eg tror ho kom ifra det uten varige men! :-)

Annonse

Skrevet

Hehe, jeg ser på det jeg også ;)

Nå er det jo slik at det er de slarvete og sleipe damene vi ser mest til, siden det er de som lager underholdning. Noen av dem har nok også blitt valgt ut til å være med i serien, nettopp fordi de er som de er;)

Noen av damene ser heldigvis ut til å være kjekke og greie og ikke fullt så "blonde" som enkelte av de andre ;)

Hva synes du om hun som fikk den første rosa da? Jeeezus for ei dustedame!!! Jeg vet forresten hvem han velger tilslutt. Klarte ikke å la være å sjekke det ut på nettet;)

Husker du hun teite dama som gikk ut forrige gang og var rasende fordi han ikke hadde valgt henne. Hun var jo sååå fantastisk åff cårs :-))))

Det morsomme er jo at de fleste av disse damene helt sikkert er vant til å få masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og de har nok alltid fått den de ville ha. Slett ikke lett for dem å takle å bli avvist (som f.eks. hun ene "barbien" idag).

Ungkaren er kjekk nok, men litt for "perfekt" i mine øyne. Så du hvordan han trakk inn magen noe voldsomt når han kledde av seg på overkroppen? Som om han hadde trengt det? Så rimelig teit ut :-D

Artig og hjernedød underholdning på mandagskvelden;)

''Hva synes du om hun som fikk den første rosa da? Jeeezus for ei dustedame!!! Jeg vet forresten hvem han velger tilslutt. Klarte ikke å la være å sjekke det ut på nettet;)''

Jeg har ikke klart å svelge henne helt. Det virker som hun er mere opptatt av å vinne overfor jentene enn for seg selv...

''Husker du hun teite dama som gikk ut forrige gang og var rasende fordi han ikke hadde valgt henne. Hun var jo sååå fantastisk åff cårs :-))))''

Den der dama var da virkelig noe for seg sjøl! Jøsses. Guds gave til mannen liksom.

''Ungkaren er kjekk nok, men litt for "perfekt" i mine øyne. Så du hvordan han trakk inn magen noe voldsomt når han kledde av seg på overkroppen? Som om han hadde trengt det? Så rimelig teit ut :-D''

Ble jo nesten flau på hans vegne!! Sykt ja :)

Skrevet

Ja tror det (eg såg ikkje et eneste program), det var en Trønder som var "ungkaren" hvis eg ikkje husker feil, så var det noe rosegreier og en limosin inni bildet, hørtes temmelig pinlig ut hele greia.

Men eg tror ho kom ifra det uten varige men! :-)

Du burde se den amerikanske varianten, det er jo mange pikers drøm å bli vartet opp slik ;) ;)

Skrevet

*rekker opp hånda*

Jeg ser på jeg også! Du burde begynne å følge med på serien du også. Norske mannfolk har mye å lære av de "perfekte" amerikanske gentlemennene ;)

''"perfekte" amerikanske gentlemennene ;)''

Trodde det var en norsk serie med norske mennesker eg!?

Eg driter i både amerikanere, gentlemen og det "perfekte" ! :-)

Skrevet

Du burde se den amerikanske varianten, det er jo mange pikers drøm å bli vartet opp slik ;) ;)

Tuller du, eller? Det er jo så klamt og peachy at man får hull i tennene av det.

*grøsser*

Skrevet

''"perfekte" amerikanske gentlemennene ;)''

Trodde det var en norsk serie med norske mennesker eg!?

Eg driter i både amerikanere, gentlemen og det "perfekte" ! :-)

Det har vært en (to?) norsk versjon av Ungkaren også, men dette er den amerikanske. Litt mer amerikanske tilstander for å si det sånn ;)

Skrevet

Det har vært en (to?) norsk versjon av Ungkaren også, men dette er den amerikanske. Litt mer amerikanske tilstander for å si det sånn ;)

Å gidameg, eg som trodde eg bare hadde gått glipp av en...:-)))

Skrevet

Å gidameg, eg som trodde eg bare hadde gått glipp av en...:-)))

Du får gå på nettet og sørge for at du blir oppdatert før neste episode ;-P

Annonse

Skrevet

Jeg syns ungkaren virket veldig selvsentret, men det er kanskje en naturlig konsekvens når ørten damer viser han ekstrem interesse :-)

Skrevet

Når går det!??

hver mandag :) TvN tror jeg det var.

Skrevet

Jeg syns ungkaren virket veldig selvsentret, men det er kanskje en naturlig konsekvens når ørten damer viser han ekstrem interesse :-)

Man blir nok litt i skyene da ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...