pekkaline Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Mor og far satt og så på fjernsyn. > > Mor sa: Jeg er trett, og det er sent. Jeg tror at jeg går og legger meg. > Hun gikk ut i kjøkkenet og lagde matpakker til neste dag, tømte popkorn > skålene, tok kjøtt ut av fryseren til neste dag, så etter hvor mye > cornflakes det var igjen i kartongen, fylte sukker i skålen, satte sukker og > skjeer på bordet og gjorde kaffetrakteren klar til neste dag. Så la hun noe > tøy i tørketrommelen, satte i gang en ny vask med tøy, strøk en skjorte og > sydde i en løs knapp. Hun samlet opp avisene, somlå på gulvet. > > Hun samlet sammen noe leketøy som lå på bordet, og la telefonkatalogen ned > i skuffen. Hun vannet blomstene, tømte en vaskekurv og hengte opp et håndkle > til tørk. > > Hun stoppet ved skrivebordet og skrev en melding til skolen, la småpenger > frem til barna, og tok opp en bok som lå under en stol. Hun skrev et > fødselsdagskort til en venninne, satte et frimerke på. Så skrev hun en > huskelapp og la begge deler ved siden av lommeboken sin. > > Så vasket hun seg, tok på nattkrem, børstet tennene og børstet håret. > Harry ropte innenfra stuen; Jeg trodde du skulle legge deg? > > Ja svarte hun. Så helte hun vann i hundens vannkopp, og slapp ut katten. > Hun sjekket at alle dørene var låst. Så kikket hun inn til barna, og snakket > med et av dem, som fremdeles satt og gjorde lekser. > På sitt eget soveværelse stilte hun vekkerklokken, la frem tøy til neste > dag, og tok sengeteppet av sengen. Hun skrev enda tre ting på huskelappen. > På samme tidspunkt slo mannen av TV'n og sa til seg selv: > Nå går jeg og legger meg.... - og det gjorde han.. Godnatt 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Ha ha ha, jeg måtte lese den til mannen min. Han svarte tørt:- Det er et par småting som ikke stemmer på deg da. Sy i en knapp f.eks:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.