Gå til innhold

narkose uten sprøyte?

Anbefalte innlegg

Gjest fjerne dobbelhake
Skrevet

Jeg vurderer sterkt å fjerne dobbelhaken min ved hjelp av liposuction (plastikk kosmetisk operasjon). Jeg er ganske fornøyd med utseendet mitt, men har en liten dobbelhake selv om jeg er slank, noe som gjør at jeg ser tykk ut på alle bilder. Jeg hater derfor å se bilder av megselv.

Problemet er bare det at jeg har fullstendig sprøyteskrekk. Er det mulig å få narkose uten å måtte få sprøyte? Altså ved en sånn maske istedet?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja det er det :) Men dette må du nok avklare med de som skal gjøre inngrepet.

Skrevet

Bruk Emla-krem eller Emla.plaster først på det området som skal stikkes. Dette bedøver området så du kjenner absolutt ingenting. Genialt for folk med sprøyteskrekk. Du får kjøpt pakker og tuber med dette reseptfritt på apoteket.

Tenk på det da :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg tror det skal gå an, men da må du gi beskjed i god tid.

Det er også mulig og få beroligendes i forkant. Skal du legges inn for å gjøre dette, må du jo også ta blodprøver, det er vanlig prosedyre ved innleggelser, og spesielt i forkant av en operasjon.

Så for å få de beste svarene, ville jeg kontaktet plassen som er aktuell og få utført inngrepet, og snakket med dem om alternative løsninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...