Gjest fjerne dobbelhake Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg vurderer sterkt å fjerne dobbelhaken min ved hjelp av liposuction (plastikk kosmetisk operasjon). Jeg er ganske fornøyd med utseendet mitt, men har en liten dobbelhake selv om jeg er slank, noe som gjør at jeg ser tykk ut på alle bilder. Jeg hater derfor å se bilder av megselv. Problemet er bare det at jeg har fullstendig sprøyteskrekk. Er det mulig å få narkose uten å måtte få sprøyte? Altså ved en sånn maske istedet? 0 Siter
Gjest ?+? Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Ja det er det Men dette må du nok avklare med de som skal gjøre inngrepet. 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Bruk Emla-krem eller Emla.plaster først på det området som skal stikkes. Dette bedøver området så du kjenner absolutt ingenting. Genialt for folk med sprøyteskrekk. Du får kjøpt pakker og tuber med dette reseptfritt på apoteket. Tenk på det da :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg tror det skal gå an, men da må du gi beskjed i god tid. Det er også mulig og få beroligendes i forkant. Skal du legges inn for å gjøre dette, må du jo også ta blodprøver, det er vanlig prosedyre ved innleggelser, og spesielt i forkant av en operasjon. Så for å få de beste svarene, ville jeg kontaktet plassen som er aktuell og få utført inngrepet, og snakket med dem om alternative løsninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.