Gå til innhold

Problem med gmail

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det har skjedd noe rart med gmailen min. Den url-en jeg har lagret på favoritter, virker ikke lenger, jeg får bare en helt blank side. Jeg har prøvd diverse varianter av adressen, som jeg husker at virket før, men kommer ikke inn. Heldigvis så har jeg gmail pålogget i et vindu, og der virker den. Men om jeg kopierer den url-en over i et annet vindu, så virker det ikke.

Dette betyr at jeg bare har tilgang til gmail på en av pc-ene jeg bruker, og at ved neste omstart av pc-en, så vil gmail bli borte.

Er det noen som kjenner til en alternativ url som virker?

Den jeg har på favoritter er: http://mail.google.com/mail/#

Fortsetter under...

Skrevet

Takk! Jeg klarte ikke å finne gmail på startsiden.no, men den linken virket! *Skynder meg å lagre på favoritter*

På startsiden står den under nyttig i kolonnen til høyre, i tilfelle du vil inn fra en annen maskin. Men får satse på at linken virker en stund nå :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

På startsiden står den under nyttig i kolonnen til høyre, i tilfelle du vil inn fra en annen maskin. Men får satse på at linken virker en stund nå :-)

Takk, det kan være godt å ha i bakhånd.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg bruker gmail.google.com om jeg ikke sitter på min egen pc.

Annonse

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg bruker gmail.google.com om jeg ikke sitter på min egen pc.

Takk, den funket også. Bra, da har jeg flere muligheter! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...