Gå til innhold

Oppvarmet basseng (april Tenerife)?

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å reise til Sunwing Resort Fanabe på Tenerife i månedsskiftet mars -april. Det står imidlertid i brosjyren av bassengene er oppvarmet i perioden okt-mars. Vi kommer til å være der flest dager i april og lurer på om det virkelig er varmt nok i været så tidlig til at bassengene holder seg varme nok uten oppvarming??

Noen som har erfaringer med dette???

Det gjelder ikke bare dette hotellet, samme periode for oppvarming står ved flere hoteller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296718-oppvarmet-basseng-april-tenerife/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bassenget er iskaldt om det ikke er oppvarmet, med barn anbefaler jeg deg å reise en plass hvor bassenget er oppvarmet på den årstiden

Men hvorfor slutter de å varme opp bassenget i månedsskiftet mars-april???

Erfaringen min er også at ikke oppvarma basseng er iskalde, er derfor litt skeptisk. Men samtidig har jeg aldri reist på dette tidspunktet tidligere.

punky brewster

Men hvorfor slutter de å varme opp bassenget i månedsskiftet mars-april???

Erfaringen min er også at ikke oppvarma basseng er iskalde, er derfor litt skeptisk. Men samtidig har jeg aldri reist på dette tidspunktet tidligere.

Spare på strømmen kanskje? Om du har lyst at barna skal få bade og kose seg, bør du bestille leilighet ved et oppvarmet basseng, det hadde iallefall jeg gjort, da jeg vet at sydentur for barna er å kose seg i bassenget, havet er jo neppe spesielt varmt på den årstiden heller

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...