fuji1365380447 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg er så lei av å leie og kjøpe DVD`er - jeg vet jo at teknologien er kommet så utrolig mye lenger. Hva slags utstyr må jeg investere i dersom jeg skal laste ned filmer på nette og se dem på TV `en min? Jeg har sett at noen får frem et meny-system på TV`en der de kan velge hvilken film de vil se. Er dette lovlig, eller er det ulovlig lastet ned. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Du trenger strengt tatt bare en dvdspiller. Eller om pcen din har muligheter - kanskje bare en kabel, så kan du se filmer fra pcen din på tv. Man kan laste ned filmer i avi-format, så for å se sånne på tven, trenger du en dvdspiller som leser det formatet. Da vil det være plass til 4-5 filmer på én dvdplate. Eller, så kan du laste ned avi-film og konvertere den om til vanlig dvd med brenneprogram etc. Forresten så tar også mange av de billige dvdspillerene avi-formatet. Da vil de stå at de leser "DivX". Dersom pcen din har s-video utgang, så trenger du bare en kabel (150 kr på Clas Ohlson), så kan du kjøre filmer via pcen. 0 Siter
birdie Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Som blame sier tar selv billige DVD-spillere avi- og divX-format nå, jeg har en Philips til 400 kroner som jeg fant på ICA Maxi rett før jul og det funker veldig greit. Langt å foretrekke fremfor å bruke en hel kveld på å konvertere til vanlig videoformat, i alle fall - for det tar tid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.