Gå til innhold

Lommemannen

Gjest må se om det er en jeg kjenner

Anbefalte innlegg

Gjest må se om det er en jeg kjenner
Skrevet

Har søkt litt på lommemannen og bilde. Kjenner en som dessverre ble antastet av denne ekle personen. Kan noen legge ved en link der det er bilde, ikke fantomtegning, av L.M.?

Fortsetter under...

Skrevet

''må se om det er en jeg kjenner''

Du vet vel om han du kjenner er så sentral i denne motorsportklubben? Alle må vel vite det, som kjenner ham??

Persille1365381127
Skrevet

Han heter Andersen til etternavn - det har vært postet med fullt navn her flere ganger tidligere. Søk på Lommemannen - så får du opp flere innlegg og linker vil jeg tro.

Gjest Lommedal
Skrevet

Jeg var innomm youtube akkurat nå. Der var det hvertfall en fotosesjon eller hva det nå heter. Med navn, adresse, postnummer og sted til denne lommemannen.

Skal ikke si det her, da blir jeg vel anmeldt.

Skrevet

Såg på fremsiden av BA (Bergensavisen) i dag, at det var lagt ut bilde av feil mann på Internett, og at dette kunne være straffbart.

Så ha det i bakhodet, at det kan være feil person du eventuellt kommer over som "Lommemannen".

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har sett bilde av han på et kjent nettsted. Det er bare å søke.

AneM1365380603
Skrevet

Såg på fremsiden av BA (Bergensavisen) i dag, at det var lagt ut bilde av feil mann på Internett, og at dette kunne være straffbart.

Så ha det i bakhodet, at det kan være feil person du eventuellt kommer over som "Lommemannen".

Har du link? Jeg prøvde å finne det selv, men så er det et fæla ungebråk her :-o

Gjest Spekepølse
Skrevet

Jeg var innomm youtube akkurat nå. Der var det hvertfall en fotosesjon eller hva det nå heter. Med navn, adresse, postnummer og sted til denne lommemannen.

Det er et bilde på You tube som er feil mann.

Det er ulovlig å legge ut slike bilder og navn.

Dessuten kan det svekke etterforskningen.

Gjest Spekepølse
Skrevet

Folk har virkelig ikke noe med verken navn eller adressen til denne TILTALTE i lommemannsaken.

Synes dere er dårlige mennesker!

Skrevet

Har du link? Jeg prøvde å finne det selv, men så er det et fæla ungebråk her :-o

Nei, eg har ikkje link.

Hva ville du ha link til forresten?

Ba oppslaget eller bildet av en uskyldig mann?

Det siste hadde eg aldri lagt ut, om eg kjente til det.

AneM1365380603
Skrevet

Nei, eg har ikkje link.

Hva ville du ha link til forresten?

Ba oppslaget eller bildet av en uskyldig mann?

Det siste hadde eg aldri lagt ut, om eg kjente til det.

Jeg ville ha link til oppslaget i BA. Jeg leiter der, men kan ikke finne noe om det. Jeg har selv sett et bilde av fyren på et nettsted, så lurer jo på om det er av en uskyldig. Det bildet ligger i allefall to steder på nettstedet.

Gjest Spekepølse
Skrevet

Jeg ville ha link til oppslaget i BA. Jeg leiter der, men kan ikke finne noe om det. Jeg har selv sett et bilde av fyren på et nettsted, så lurer jo på om det er av en uskyldig. Det bildet ligger i allefall to steder på nettstedet.

Det er et bilde av en mann med caps på en båt som er feil fyr.

Synes ellers du bør holde deg for god til å finne "det rette bildet"

Annonse

Gjest Lommedal
Skrevet

Det er et bilde på You tube som er feil mann.

Det er ulovlig å legge ut slike bilder og navn.

Dessuten kan det svekke etterforskningen.

Det er ikke den som er stoppet jeg mener. En annen som også er lagt ut..

EA

Gjest Spekepølse
Skrevet

Det er ikke den som er stoppet jeg mener. En annen som også er lagt ut..

EA

Det som er korrekt bilde er heller ikke helt bra å legge ut.

Skrevet

Eg fant ikkje noe om det i nettutgaven av BA eg heller, rart siden det stod som hovedoppslag på papirutgaven i dag.

Men eg fant datoen for når han var her...

Skrevet

Folk har virkelig ikke noe med verken navn eller adressen til denne TILTALTE i lommemannsaken.

Synes dere er dårlige mennesker!

Han er da ikke tiltalt. Han er siktet. Det er en STOOOOR forskjell.

Gjest Spekepølse
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200421645' post='3779409]

Han er da ikke tiltalt. Han er siktet. Det er en STOOOOR forskjell.

ups.. skrev feil, mente selvfølgelig SIKTET. takk ! *Trøtt*

AneM1365380603
Skrevet

Eg fant ikkje noe om det i nettutgaven av BA eg heller, rart siden det stod som hovedoppslag på papirutgaven i dag.

Men eg fant datoen for når han var her...

''Men eg fant datoen for når han var her...''

?

En ting som er litt rart, og det er at de lar et slikt bilde ligge inne så lenge om det er feil mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...