Gå til innhold

Emballasje på leketøy.. Grrrr....

Anbefalte innlegg

Holder på å pakke opp en pakke jenta mi fikk med Barbie og noe tilleggsutstyr. Hittil har jeg brukt en halvtime og måtte nå ta en pause!! Det er ståltråder, vanlige tråder, plaststrikker, hardplast og Barbiehår som er sydd fast i pappen. Og lillejenta har stått ved siden av meg og håpet av forventning men har også gitt opp fordi det tar så lang tid. Nå er jeg premenstruell ;-) men det må da være grunnlag for en folkeaksjon mot omfattende leketøysemballasje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296741-emballasje-p%C3%A5-leket%C3%B8y-grrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blikkboks

:-D Jeg ser det for meg. Leker er så utrolig godt pakket, at det man må være ingeniør for å få de ut...

Men jeg må smile, ser for meg at du sitter å svetter, river deg i håret, og koker av raseri..... Akuratt sånn jeg gjør når jeg må åpne dustet leker.

Ett godt salgstriks måtte jo være om det sto utpå eksen at leken ligger løst i emalasjen:o) Jeg ville kjøpt den på flekken.

Ha en flott kveld, håper du har fått ned blodtrykket nå, og at leken omsider er ute av embalasjen sin...

Annonse

Jeg er altså så utrolig enig med deg. Det er fryktelig slitsomt og irriterende å bruke evigheter på å pakke ut lekene.

JEg forstår at produsentene ønsker at pakningen skal se fin ut hele tiden før den blir kjøpt, men jeg klarer ikke å forstå at ting må festes så inni hampen godt.

Hvordan protesterer vi på dette da?

Jeg er altså så utrolig enig med deg. Det er fryktelig slitsomt og irriterende å bruke evigheter på å pakke ut lekene.

JEg forstår at produsentene ønsker at pakningen skal se fin ut hele tiden før den blir kjøpt, men jeg klarer ikke å forstå at ting må festes så inni hampen godt.

Hvordan protesterer vi på dette da?

Hmmmm. Nå er ikke jeg noen proff på å lage folkeaksjon, så gode forslag mottas som takk. Det nærmeste jeg kan komme på er å lage en Facebookgruppe for mødre mot omfattende leketøysemballasje - men det slår kanskje ikke så veldig hardt ;-))....?

Hmmmm. Nå er ikke jeg noen proff på å lage folkeaksjon, så gode forslag mottas som takk. Det nærmeste jeg kan komme på er å lage en Facebookgruppe for mødre mot omfattende leketøysemballasje - men det slår kanskje ikke så veldig hardt ;-))....?

He, he - tror vel kanskje ikke facebook er det mest hardtslående.

Det hadde vært morsomt å sette seg ned i butikken og pakke ut gavene, for så å la emballasjen bli igjen der. Kanskje butikkene ble så leie at de ga beskjed videre?

Men egentlig tror jeg ikke det fungerer heller, og stakkars uskyldige betjening...

Nei, jeg vet virkelig ikke.

Boikott av lekene er jo også ganske utopisk...

LOL

;-)

Innbruddsikker. IQ-sperret.

Det må koste mer å pakke de lekene enn å produsere dem.

Du får bedre teknikk etter hvert. Men tidkrevende er det.

Og pass nå for all del på å ikke rive i stykker det bildet på embalasjen som snuppa bare må beholde...

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...