Gå til innhold

Noen råd?

Gjest En med dårlig selvtillit...

Anbefalte innlegg

Gjest En med dårlig selvtillit...
Skrevet

Havnet på feil forum...

Skal på fest til helgen og har jo selvsagt litt mage til overs :( Noen som har noen råd til hvordan jeg kan se tynnest mulig ut? (Ja har elendig selvtillit for tiden!)

Jeg tenkte kanskje å kjøpe strømbebukse og klippe av ved lårene slik at jeg beholder toppen til å holde inne magen. tenkte å gå med tigts og tuniga.. med bukse buler jo magen ut, og når man sitter lenge og drikker samtidig så ser dert ikke bra ut, synes jeg (på meg selv altså. Bryr meg ikke om andre...)

Bakdelen med dette er at jeg ofte får luft i magen når jeg går med noe som strammer på magen:( men men, den prisen må jeg vel betale...

Drømmen er å kunne gå med bukse uten at det henger å dingler sånn... Fikser ikke å trene, har prøvd mange ganger, men.......

Takker for alle svar!

Mvh

Fortsetter under...

Gjest litt selvtillit
Skrevet

Med tunika så skjuler du magen din. Jeg bruker det selv endel. Jeg tror ikke det er et slankeknep å kjøpe tunikaer, men det gir en bedre selvfølelse når man er blant folk :0)

Hvis du begynner med litt situps, så tenker du over hva du spiser slik at situps ikke er forgjeves kanskje? Tights som ikke er dongry, de strammer ikke så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...