Gå til innhold

Møter hos NAV er det verste.......

Anbefalte innlegg

Gjest streetparade
Skrevet

...... jeg vet. Havnet i systemet pga langvarig sykdom, og har fra dag 1 følt meg som en kriminell snylter hver gang jeg snakker med dem. Før hvert møte er jeg kvalm og dårlig i dagesvis, og lurer på hvordan jeg skal klare og orke å argumentere for helsen min. Uff, jeg synes det er så leit at det skal være slik.....

Fortsetter under...

Skrevet

Huff da! Men er ikke legen din med på møtene??

Gjest streetparade
Skrevet

Huff da! Men er ikke legen din med på møtene??

Nei, har aldri hatt med noen. Er det vanlig? Jeg trodde en gang legen min skulle komme på et møte, men NAV sa det ikke var vanlig.

Har følelsen av å være 10 år og bli kalt inn på rektors kontor *s*

Skrevet

Nei, har aldri hatt med noen. Er det vanlig? Jeg trodde en gang legen min skulle komme på et møte, men NAV sa det ikke var vanlig.

Har følelsen av å være 10 år og bli kalt inn på rektors kontor *s*

Dersom du er gått ovber sykemeldingsperioden på ett år, så skal legen være med på første møtet. Men det er kanskje ikke ståa her? Uansett, opp med hodet. De må bare snakke med deg for å finne frem til løsninger. De er der for å hjelpe. Det er de sin _jobb_. Dersom du føler du blir krenket så gi beskejd.

Gjest streetparade
Skrevet

Dersom du er gått ovber sykemeldingsperioden på ett år, så skal legen være med på første møtet. Men det er kanskje ikke ståa her? Uansett, opp med hodet. De må bare snakke med deg for å finne frem til løsninger. De er der for å hjelpe. Det er de sin _jobb_. Dersom du føler du blir krenket så gi beskejd.

Har vært gjennom sykemelding og rehabilitering, skal i møte nå ang. attføring. Er så nervøs for å møte på en ubehagelig saksbehandler, de skifter jo hele tiden. SKulle gjerne hatt med legen min på et møte engang! Har gått og psyket meg opp i hele dag, skal prøve å holde hodet oppe! :-)

Skrevet

Har vært gjennom sykemelding og rehabilitering, skal i møte nå ang. attføring. Er så nervøs for å møte på en ubehagelig saksbehandler, de skifter jo hele tiden. SKulle gjerne hatt med legen min på et møte engang! Har gått og psyket meg opp i hele dag, skal prøve å holde hodet oppe! :-)

Dette klarer du! Husk på hvem du er og hva du står for. Alt med helsa har de allerede på papirene, så det skal ikke være nødvendig å kverne på det som er så deprimerende fra før, bare si det til dem du. Lykke til masse!!! Se for deg at du er sterk, så går det fint!

Annonse

Gjest streetparade
Skrevet

Dette klarer du! Husk på hvem du er og hva du står for. Alt med helsa har de allerede på papirene, så det skal ikke være nødvendig å kverne på det som er så deprimerende fra før, bare si det til dem du. Lykke til masse!!! Se for deg at du er sterk, så går det fint!

Dette skal jeg klare, dette skal jeg klare, dette skal jeg klare!! *mantra*

Takk for snille ord:-)))

Skrevet

Tenkte på deg - og lurte på hvordan det gikk?

Skrevet

Skulle bare mangle :) Si hvordan det går/gikk da!

Gjest streetparade
Skrevet

Skulle bare mangle :) Si hvordan det går/gikk da!

Hurra, det gikk kjempefint! Over all forventning, og jeg er sååå glad! Fikk en utrolig grei og lyttende saksbehandler som forsto situasjonen min og syntes det jeg sa var lurt, vi ble enige om tiltak videre. Det føles som om jeg er 10 kg lettere! :-)

Skrevet

Hurra, det gikk kjempefint! Over all forventning, og jeg er sååå glad! Fikk en utrolig grei og lyttende saksbehandler som forsto situasjonen min og syntes det jeg sa var lurt, vi ble enige om tiltak videre. Det føles som om jeg er 10 kg lettere! :-)

Så hærlig å høre da! Se det, det trenger ikke alltid være "verst" :) Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...