Gjest FRP e best! Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 http://www.kjendis.no/2008/01/15/523935.html er ikke hårreisende i seg selv, men summen av alt det som skjer rundt klovnene er utrolig morsomt. De sliter med å bli tatt seriøst i utgangspunktet fordi politikken tyder på man må være minimum grensepsykotisk for å bli medlem og så får vi stadig krydder på toppen av det. Det er ikke tilfeldigheter lenger nå det er noe HELE tiden. :-) 0 Siter
Gjest um Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Psykose er ikke avgjørende for hvilket parti man stemmer på. 0 Siter
Gjest freidar Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Psykose er ikke avgjørende for hvilket parti man stemmer på. Det kan de selvfølgelig være. En psykose= vrangforestillinger. Virker som det er en del som lider av det i FRP 0 Siter
Gjest um Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Det kan de selvfølgelig være. En psykose= vrangforestillinger. Virker som det er en del som lider av det i FRP En psykose er en alvorlig sykdom som ikke har noe med politikk å gjøre. Det er ikke slik at man medisinerer folk for deres politiske synspunkt. Det er belastende for folk å bli så syke, og om man i tillegg misbruker ordet for å henge dem ut blir det ikke bedre. 0 Siter
Gjest FRP e best! Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 En psykose er en alvorlig sykdom som ikke har noe med politikk å gjøre. Det er ikke slik at man medisinerer folk for deres politiske synspunkt. Det er belastende for folk å bli så syke, og om man i tillegg misbruker ordet for å henge dem ut blir det ikke bedre. ''Det er ikke slik at man medisinerer folk for deres politiske synspunkt.'' Burde kanskje vært prøvd, vi begynner med Siv Jensen :-) Hun tror jeg sliter litt med vrangforestillinger og endel innebygd sinne ... hohoho 0 Siter
Gjest valg Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Det er vel det som er forskjell på Frp og andre parti. folk Fremstår som dem virkelig er. andre partimedlemmer prøve å være såååå skinnhellige.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Det er vel det som er forskjell på Frp og andre parti. folk Fremstår som dem virkelig er. andre partimedlemmer prøve å være såååå skinnhellige.... Hahahahahaa! Hikst. Hahahahhaa! Så du mener at man er skinnhellig dersom man ikke ønsker å stille opp på tacky nakenbilder i Vi Menn? 0 Siter
Gjest valg Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Hahahahahaa! Hikst. Hahahahhaa! Så du mener at man er skinnhellig dersom man ikke ønsker å stille opp på tacky nakenbilder i Vi Menn? der har vi den holdninga jeg mente.. sier ikke mere... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 der har vi den holdninga jeg mente.. sier ikke mere... Det er nok det beste for alle parter, ja. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Eg syns det er helt greit med litt upretensiøse politikere blant alle de som er opptatt med å "redde verden" og fylle egen lommebok. Eg lo ihvertfall godt når eg las Inga Marthe Thorkildsen sin begrunnelse på hvorfor ho ikkje ville svare på om ho (og politikere fra andre partier) var like frilynte som de fra Frp. - SV'ere ikke like frilynte - Jeg føler på meg at andre politikere, som Inga Marte Thorkildsen, neppe vil gjøre det samme. Det skyldes vel at SV-ere generelt ikke er like frilynte som Frp-erne, sier Løite i Vi Menn. ''''Thorkildsen ønsker ikke å gå i debatt med Løite om det er frilyntheten det står på. - Det har jeg ikke tid til å kommentere, fordi jeg er opptatt med å sørge for at dette landet får en god klimapolitikk, sier stortingsrepresentanten. '''' He.he.. 0 Siter
Gjest freidar Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 ''Det er ikke slik at man medisinerer folk for deres politiske synspunkt.'' Burde kanskje vært prøvd, vi begynner med Siv Jensen :-) Hun tror jeg sliter litt med vrangforestillinger og endel innebygd sinne ... hohoho Hehehe..jeg tror en del av disse FRP-gærningene nærmer seg psykotisk tilstand. Jeg, jeg synes det! Hvordan er det ellers mulig å melde seg inn et sånt rør? 0 Siter
Gjest freidar Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 der har vi den holdninga jeg mente.. sier ikke mere... Du vart stom no jah? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.