Gå til innhold

Livet..

Gjest Leve livet mens vi kan :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Leve livet mens vi kan :o)
Skrevet

Er du fornøyd med livet ditt så langt?

Kom plutselig til å tenke på dette, jeg er veldig fornøyd. Eneste som plager meg er alt jeg vil være mindre sjenert... Ikke blandt gode venner, der er jeg meg selv og mer enn det. :) Er mer i familie sammenheng, er skikkelig frustrerende.. Kunne også vært mer sosial, men det vet jeg blir bedre når vi flyttet :)

Er sikkert andre ting også, men kommer ikke på noe nå..

Hva vil du forandre/ ha anderledes i livet ditt?

Fortsetter under...

Gjest regn regn gå din vei
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde fler dager hvor jeg var glad og fornøyd. Slik som i dag har jeg kjørt barne på skolen og ligget på sofaen fra jeg kom hjem. Har ikke lyst til noen ting. Bare det å dusje er et ork.

Skulle ønske jeg satte mere pris på alt det fine i livet mitt, istedenfor å fokusere på det som er leit.

Skulle ønske jeg var frisk hver dag.

I dag har jeg en "dritt" dag, så det er så altformye jeg ville forandret.

Mindre regn og mere sol hadde ikke vært dumt:)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg tenkte meg ( og ba ) til ett bedre liv, og fikk det! Ellers kunne jeg tenke meg aa bli kjent med flere folk her jeg bor, men det er ikke saa enkelt. Men jeg er tilfreds med det jeg har fordet :-)

Skrevet

Jeg ble enke for noen år siden. Så nei, jeg har ikke noe godt liv. Selvom jeg har gleder i livet mitt, og da spesielt mine barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...