Gå til innhold

ville du sagt det?

Anbefalte innlegg

Gjest idiotisk
Skrevet

jeg er i et forhold,men det går dårlig.har prøvd å komme meg utav et par ganger,men faller alltid tilbake etter lovnader om gull og grønne skoger.vi kommer oss aldri fremover,selv om vi snakker om å gjøre det.vi har stagnert,og derfor klarer ikke jeg og ha det bra i forholdet.

og nå har jeg falt for en annen,som også har vist interesse for meg.jeg vil gjerne få det bra med min kjæreste,hvis vi klarer å komme oss på rett kjøl.men jeg klarer ikke få han andre utav hodet mitt.

burde jeg holde kjeft om det,eller ville dere sagt det?mulig det er bare noe som raser forbi etter en stund.vil jo ikke såre heller,men burde jeg fortelle det til kjæresten min likevell?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, du burde absolutt ikke fortelle om dette. Dersom det ikke har skjedd noe som helst, holder du kjeft inntil du vet hva du skal gjøre med situasjonen videre.

Gjest LaSerena
Skrevet

Nei, du burde absolutt ikke fortelle om dette. Dersom det ikke har skjedd noe som helst, holder du kjeft inntil du vet hva du skal gjøre med situasjonen videre.

For å si det sånn, noe jeg selv har erfart... så blir ikke forholdet BEDRE av å fortelle at du er litt småforelsket i en annen...Da blir det egentlig håpløst å fortsette forholdet. Blir liksom ikke mindre problemer av å fortelle.

Det er du som må bestemme deg, enten gjør du slutt og prøver det andre som slett ikke sikkert er noe etter hvert... men det er det bare du som vet. Eller så gjør du alt for å "redde" det forholdet du er i og gjør det 100%. Prat masse og møt hverandre på halveien...begge må forandre seg ikke bare den ene.. Lett å se feil på andre men ikke på seg selv....

Håper det ordner seg for deg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...