Gå til innhold

kirurgisk abort og hormonspiral

Anbefalte innlegg

Gjest skal ta det snart
Skrevet

Jeg skal ta abort snart og vil ha hormonspiral satt inn under inngrepet. Må jo kjøpe den selv, eller får jeg det på sykehuset? Sist jeg var til undersøkelse fikk jeg resept på spiralen nemlig, men da var det snakk om medisinsk abort og at fastlegen skulle sette den inn.

Fortsetter under...

Gjest igjen og igjen...
Skrevet

Vil bare si at det er på tide du får deg spiral (eller annen prevensjon)

Skrevet

Jøsses... du leste kanskje ikke innlegget?? Det var det hun skulle.. Dessuten kan det skje uhell.. jeg vet om flere som har blitt gravide med spiral. Det å måtte gjennomgå en abort er nok en stor påkjenning om ikke sånne som deg skal komme med dustete kommentarer i tillegg!!

Skrevet

Når jeg satte inn hormonspiral (riktignok for 6-7 år siden) måtte jeg til legen å få resept som jeg hentet ut på apoteket, så tilbake igjen til legen.. (og lykke til :))

Persille1365381127
Skrevet

Skjerp deg.

Skrevet

Når jeg satte inn hormonspiral (riktignok for 6-7 år siden) måtte jeg til legen å få resept som jeg hentet ut på apoteket, så tilbake igjen til legen.. (og lykke til :))

Lykke til? Ønsker du en som skal ta abort lykke til? Ganske påfallende.

Annonse

Skrevet

Helt enig. Forkastelig.

Skrevet

Jøsses... du leste kanskje ikke innlegget?? Det var det hun skulle.. Dessuten kan det skje uhell.. jeg vet om flere som har blitt gravide med spiral. Det å måtte gjennomgå en abort er nok en stor påkjenning om ikke sånne som deg skal komme med dustete kommentarer i tillegg!!

Uhell? Kaller du en befruktning for et uhell? Norge ass.

Skrevet

Det er jo det hun skal og derfor hun skriver inn her...

Gjest Angela26
Skrevet

De setter inn spiralen, gratis, etter inngrepet.

Skrevet

Uhell? Kaller du en befruktning for et uhell? Norge ass.

Ja, det kan helt klart komme av et uhell.. tror du alle prevansjonsmidler er 100% sikre til enhver tid?

Skrevet

Lykke til? Ønsker du en som skal ta abort lykke til? Ganske påfallende.

Ja, hvorfor ikke.. kanskje man kunne behøve det... du har tydeligvis lite å bedrive tiden din med...

Annonse

Skrevet

Ja, det kan helt klart komme av et uhell.. tror du alle prevansjonsmidler er 100% sikre til enhver tid?

Da får folk slutte å spre beina hele tiden.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke.. kanskje man kunne behøve det... du har tydeligvis lite å bedrive tiden din med...

Jeg har veldig mye å bedrive tiden med. Verre med deg tror jeg, som sitter med nesa foran skjermen hele dagen.

Gjest ikke nick onsdagskveld
Skrevet

Det er jo det hun skal og derfor hun skriver inn her...

Tror avsender her forstod innlegget som at vedkommende hadde hatt abort for en stund siden og skulle ha en ny nå igjen... Forstod faktisk ikke innlegget helt selv jeg men satt også igjen med inntrykket av flere aborter på løpende bånd uten at dette var noen "stor sak"

Skrevet

Tror avsender her forstod innlegget som at vedkommende hadde hatt abort for en stund siden og skulle ha en ny nå igjen... Forstod faktisk ikke innlegget helt selv jeg men satt også igjen med inntrykket av flere aborter på løpende bånd uten at dette var noen "stor sak"

''flere aborter på løpende bånd uten at dette var noen "stor sak"

Prisløst. Prisløst.

hidi, the scorpion
Skrevet

''flere aborter på løpende bånd uten at dette var noen "stor sak"

Prisløst. Prisløst.

Faktisk enig!

Skrevet

''Tror avsender her forstod innlegget som at vedkommende hadde hatt abort for en stund siden og skulle ha en ny nå igjen... ''

Jeg skjønner hvorfor man kan tro det, for innlegget var litt uklart.

Men det som jeg TROR er ment, selv om jeg egentlig burde la trådstarter svare for seg selv, er (sitat fra startinnlegget med mine kommentarer i klammeparentes):

"Jeg skal ta abort snart og vil ha hormonspiral satt inn under inngrepet. Må jo kjøpe den selv, eller får jeg det på sykehuset? Sist jeg var til undersøkelse

[hos legen i forbindelse med _dette_ svangerskapet]

fikk jeg resept på spiralen nemlig, men da var det snakk om medisinsk abort

[altså at hun skulle ta abortpille, men istedet blir det altså utskraping]

og at fastlegen skulle sette den inn

[altså etter at abort ved hjelp av abortpille er gjennomført. Ettersom det istedet blir utskraping, er det like greit å sette den inn på sykehuset samtidig, og da er spørsmålet om hun bør kjøpe med seg spiralen og ta den med dit.]"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...