Gå til innhold

Kommer for fort

guttenHei

Anbefalte innlegg

Jeg er en 15 år gammel gutt som har hatt sex i snart 3 mnd. Det eneste problemet jeg har er at jeg kommer veldig fort hver gang jeg og kjærsten min har sex. Noen ganger holder jeg litt lenger enn andre, hvis jeg kanskje karer å tenke på noe annet, men jeg vil jo ikke det. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kenneth-io

hvor gammel er kjæresten din. Kansje du har et gammelt onanimønster. da trener man jo på rask utløsning. den samme muskelen som du holder igjen når du tisser med den kan du stramme og slappe gjør du dette 50 ganger per dag pluss at du begrenser antall ganger du tisser med blir denne muskelen stimulert. hvis dama din bruker p piller så blir det mindre ubehagelig for deg når det går for tidlig for deg i forhold til bruk av kondom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gammel er kjæresten din. Kansje du har et gammelt onanimønster. da trener man jo på rask utløsning. den samme muskelen som du holder igjen når du tisser med den kan du stramme og slappe gjør du dette 50 ganger per dag pluss at du begrenser antall ganger du tisser med blir denne muskelen stimulert. hvis dama din bruker p piller så blir det mindre ubehagelig for deg når det går for tidlig for deg i forhold til bruk av kondom

Hun er like gammel som meg, hun går ikke på p piller, for hun er litt usikker på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Så håper jeg du bruker kondom...

Du kan også forsøke å "roe ned" ikke kjøre på for fort, men noen små "ned roings pauser" kan du holde ut lenger. Ryktene sier i værtfall så, er ikke mann så vet egentli ikke :D Men det er jo verd et forsøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Du kan også forsøke å "roe ned" ikke kjøre på for fort, men noen små "ned roings pauser" kan du holde ut lenger. Ryktene sier i værtfall så, er ikke mann så vet egentli ikke :D Men det er jo verd et forsøk ;)

Har dessverre ikke andre råd en at du da dessverre må tenke på noe annet så lenge så du får tilfredsstilt jenta di litt lenger..

Forøvrig vet jeg at dette er et veeeeldig vanlig "problem" for mange! Jeg kjenner en på 28 år som har det samme problemet og han kommer omtrent etter tre ganger ut og inn...altså omtrent med en gang.... kjedelig..

Håper det går bedre for dere etter hvert, du er så ung ennå så du har nok av tid til å trene på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...