Gå til innhold

Jeg 15 Han 21År Hvordan fortelle

Anbefalte innlegg

Gjest Elisabeth93

Når har jeg endelig lykkes å kapre han. Etter 6 mnd jakt. Jeg er vilt forelsket i en gutt på 21År. På Lørdag hadde vi date. Date skal vi igjen nå til helgen. Nå har jeg plutselig fått litt urofølelse i meg til denne daten, hvorfor det? Jeg veit at dette ikke er noe forhold hvor jeg blir utnyttet. Min mor har snakket en del om at hun ikke skjønner unge jenter som er forelsket i så mye eldre gutter. Hvordan skal jeg fortelle om mitt forhold til dem. Jeg kan jo i juge for foreldrene mine hele tiden og en "vakker dag" vil de nok oppdage det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296930-jeg-15-han-21%C3%A5r-hvordan-fortelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du lyver om forholdet ditt til ham så er du i alle fall garantert å skape et dårlig forhold mellom foreldrene dine og ham! Vær ærlig, ta ham med hjem og la dem bli kjent. Oppfør deg som folk (jeg sier ikke at du ikke gjør det!), vær voksen og fornuftig, ikke oppfør deg som en drittunge som ikke får viljen sin. Vis at du holder avtaler og er til å stole på.

Lykke til!

Foreldrene dine kommer til å være mer urolige jo mindre de får vite. Du får en enormt dårlig start på alt hvis du lyver om dette hjemme.

Hvis det blir noe utav dette, skal du fortelle sannheten, la ham hilse på dem og i det hele tatt vise dem at fyren er en ordentlig kar (ikke bare en kjekking) som behandler deg ordentlig.

Det verste for foreldrene dine er tanken på at han skal presse deg til å ha sex / sette barn på deg, at dette opplegget skal gå utover skolegangen din og at du skal droppe andre venner og bli dradd inn i voksenlivet for tidlig. Jeg har en ganske moden tenåringsdatter selv, så jeg er ikke bare teoretiker på området.

Klarer du å motbevise de verste skrekkbildene deres på disse punktene, er mye gjort.

Jeg var 14 og sambo 22 når vi treftes. Vi er fortsatt sammen etter 19 år!

Det var veldig spennende i den første tiden, men det viste seg snart at mine foreldre følte seg trygge på at dette gikk bra.

Han var jo en god beskytter for meg i ungdomstiden.

Et problem vi hadde var at jeg var litt sjalu på at han fikk gå på fest og ikke jeg, men jeg er kommet over det nå;)

En annen ting er at vi holdt oss på "matta" i den ulovlige tiden og enda litt lengre hehe.

Det er veldig moro å vite at det bestandig har vært oss 2 og vi føler det som en seier.

Lykke til!!

Om du sniker rundt i buskene, vil de garantert bli misstroiske. Spiller du med åpne kort, viser du større ansvarlighet.

Jeg vil sett mer på hva det var for en kar, enn hvor gammel han var. En stødig, ansvarsfull fyr som respekterer jenta si, er nok velkommen i de aller fleste hjem.

Og for all del. Begynner du å slurve med skolegang og utdanning fordi du har funnet en som kan ta seg av deg, vil foreldrene dine med rette komme på krigsstien.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...