Gå til innhold

Lammende eksamensangst

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med dette.I natt begynte jeg å tenke og grue meg fordi jeg skal ha eksamen snart og fikk ikke sove i det hele tatt.

Angsten min arter seg slik at jeg får panikkfølelse og stikker hodet under dyna og møter ikke opp.Det er lenge siden jeg har gått på skole og hatt prøver og eksamener etc.Så det har vel noe med dette.Jeg har itillegg vært "psyk" og inne i systemet i mange år og føler jeg har mistet mye av selvtilliten min.Rett og slett redd for å bli avslørt som dum tror jeg.

Det arter seg også slik at jeg tenker at jeg ikke har forberedt meg godt nok.Men jeg har snakket med noen andre studenter og de sier det er en vanlig følelse.og at når en studerer på høyskole er det vanlig at en ikke føler en har stålkontroll på alt pensum.

Jeg har gått på cipralex som virker veldig godt mot depresjon og panikkanfallene.En viss angst i forbindelse med eksamen er vel bare naturlig.Jeg hater prøver og sånn.Jeg holdt på å dø av nervøsitet når jeg skulle kjøre opp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296932-lammende-eksamensangst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...