Gå til innhold

Bergans sekk

Anbefalte innlegg

Gjest LaSerena
Skrevet

Har sett at det tydligvis er veldig "in" blandt foreldrene å kjøpe Bergans sekk til barnehagebarna. Tok en titt i garderoben i dag og omtrent alle hadde disse sekkene.

Hvorfor er de så populære? Datteren min nekter å gå med en sånn, for den er jo så kjedelig. Hun har en prinsesse-sekk og før det hadde hun en Ole Brum-sekk, disse er jo farverike og flotte og mye billigere.

Hvordan får dere barna deres til å bruke Bergans sekkene? De er jo utrolig kjedlige i designet, kjedelige farger etc.

Koster de rundt 1000,- ?

Og hva med når de starter skolen, bruker de den samme eller finnes en egen Bergans-sekk for skolebarn?

Fortsetter under...

Skrevet

''Koster de rundt 1000,- ?''

Tøys. Bergans Nordkapp Jr 12 liter som barnehageunger ofte har koster 299,-. Den er alle disse billige prinsesse- og Ole Brumm-sekkene totalt overlegen i bærekomfort! Jeg synes at selv små barn skal ha en behagelig sekk når de er på tur med barnehagen. Det betyr at sekken bør han brystreim og evt. mage/hofte-reim. Mine liker ikke å bruke magereima, men de bruker brystreima på skolesekken hver gang den er på omtrent.

''Og hva med når de starter skolen, bruker de den samme eller finnes en egen Bergans-sekk for skolebarn?''

De er nok for små som skolesekk. Her får alle førsteklassinger en sekk fra Trygg Trafikk, skikkelig gyselig neonfarget, men den vises veldig godt i trafikken! Fra andre klasse av er det mye Bergans og Troll å se på sekkefronten.

Gjest LaSerena
Skrevet
  Lillemus skrev (På 17.1.2008 den 17.19):

''Koster de rundt 1000,- ?''

Tøys. Bergans Nordkapp Jr 12 liter som barnehageunger ofte har koster 299,-. Den er alle disse billige prinsesse- og Ole Brumm-sekkene totalt overlegen i bærekomfort! Jeg synes at selv små barn skal ha en behagelig sekk når de er på tur med barnehagen. Det betyr at sekken bør han brystreim og evt. mage/hofte-reim. Mine liker ikke å bruke magereima, men de bruker brystreima på skolesekken hver gang den er på omtrent.

''Og hva med når de starter skolen, bruker de den samme eller finnes en egen Bergans-sekk for skolebarn?''

De er nok for små som skolesekk. Her får alle førsteklassinger en sekk fra Trygg Trafikk, skikkelig gyselig neonfarget, men den vises veldig godt i trafikken! Fra andre klasse av er det mye Bergans og Troll å se på sekkefronten.

Er det sant??? Koster den bare 299,-?? Kan det stemme?

Trodde den var mye dyrere jeg! Da er den jo faktisk mye billigere enn mange av de prinsesse/OleBrum sekkene jeg har kjøpt.

Tenkte jeg skulle kjøpe en Bergans som tursekk for snuppa mi siden de da går en time i skogen.Greit med bra sekk for ryggen da.;-)

Tusen takk for info! :-)

Skrevet
  LaSerena skrev (På 17.1.2008 den 17.38):

Er det sant??? Koster den bare 299,-?? Kan det stemme?

Trodde den var mye dyrere jeg! Da er den jo faktisk mye billigere enn mange av de prinsesse/OleBrum sekkene jeg har kjøpt.

Tenkte jeg skulle kjøpe en Bergans som tursekk for snuppa mi siden de da går en time i skogen.Greit med bra sekk for ryggen da.;-)

Tusen takk for info! :-)

Jepp, den koster ikke mer. :o) Solid og holdbar er den også, kan vaskes i vaskemaskina til og med.

Skrevet

Berganssekken koster 299 på Obs Sport. Den er noe dyrere i andre butikker.

www.bergans.no

Skrevet

Jr. fikk bergans skolesekk i 1. klasse. Fordi den var lettest og passet best til ryggen hans. Han bærer den uten problem, og den brukes på hver eneste fjelltur fordi den er best. På barnehagen hadde han beckman (?) men den kostet nok like mye som en berganssekk den. Viktigst at den er god å bære slik at den blir brukt. Og da bruker jeg gjerne litt mer penger på det, selv om jeg ikke synes de er dyre.

Annonse

Skrevet

Tja, kjedelig - hvor utrolig festlig og full av dilldall trenger en sekk å være, egentlig?

Jentungen har en liten Bergans-sekk, den er rosa og grå, og hun er storfornøyd. Guttungen hadde en Norrøna-sekk i barnehagen. De går jo av og til ganske lange turer, og da er det greit at sekken sitter greit og tåler både vær og slitasje.

Persille1365381127
Skrevet

Rett og slett fordi de er de eneste som holder!

For det første sitter de godt på ryggen, og den er god for Billa å bære. Det er plass til det hun trenger oppi - den kan justeres til å passe uansett hva hun har på seg, den er lett å rengjøre, og den veier ingenting.

Og de koster bare 299,-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...