Gå til innhold

Tynn hud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Gammel dame 43!? Jeg er 44 og er slett ingen gammel dame, fy deg;)

Kremer generelt er ikke vidunderkurer, men de kan hjelpe litt. Vil først anbefale deg å snakke med legen din, ta blodprøver, så du er sikker på at du ikke mangler vitaminer etc. I mellomtiden kan du bruke en litt fet krem hver dag. Dyrere er ikke alltid bedre, husk det!

Bruk høy solfaktor i solen, men vær for all del ute i solen (når den er her). Spis fet fisk eller ta tran, unngå mye sukker og spis masse grønnsaker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297035-tynn-hud/#findComment-2398086
Del på andre sider

Gjest Ganske ung:)

Gammel dame 43!? Jeg er 44 og er slett ingen gammel dame, fy deg;)

Kremer generelt er ikke vidunderkurer, men de kan hjelpe litt. Vil først anbefale deg å snakke med legen din, ta blodprøver, så du er sikker på at du ikke mangler vitaminer etc. I mellomtiden kan du bruke en litt fet krem hver dag. Dyrere er ikke alltid bedre, husk det!

Bruk høy solfaktor i solen, men vær for all del ute i solen (når den er her). Spis fet fisk eller ta tran, unngå mye sukker og spis masse grønnsaker.

Er slett ikke gammel jeg heller:) Bare føler meg sånn noen ganger når jeg ser meg i speilet....Ellers takk for gode råd.Mangler ikke vitaminer,det har jeg sjekket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297035-tynn-hud/#findComment-2398550
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...