Gjest Gamle Dama Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Uff,synest at huden min begynner å bli så tynn. Lurer på om det finnes kremer eller kosttilskudd som kan hjelpe eller forebygge?Verst i ansiktet og brystet.Har vel med alderen og gjøre? Er dame og 43 år. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Gammel dame 43!? Jeg er 44 og er slett ingen gammel dame, fy deg;) Kremer generelt er ikke vidunderkurer, men de kan hjelpe litt. Vil først anbefale deg å snakke med legen din, ta blodprøver, så du er sikker på at du ikke mangler vitaminer etc. I mellomtiden kan du bruke en litt fet krem hver dag. Dyrere er ikke alltid bedre, husk det! Bruk høy solfaktor i solen, men vær for all del ute i solen (når den er her). Spis fet fisk eller ta tran, unngå mye sukker og spis masse grønnsaker. 0 Siter
Gjest Ganske ung:) Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Gammel dame 43!? Jeg er 44 og er slett ingen gammel dame, fy deg;) Kremer generelt er ikke vidunderkurer, men de kan hjelpe litt. Vil først anbefale deg å snakke med legen din, ta blodprøver, så du er sikker på at du ikke mangler vitaminer etc. I mellomtiden kan du bruke en litt fet krem hver dag. Dyrere er ikke alltid bedre, husk det! Bruk høy solfaktor i solen, men vær for all del ute i solen (når den er her). Spis fet fisk eller ta tran, unngå mye sukker og spis masse grønnsaker. Er slett ikke gammel jeg heller:) Bare føler meg sånn noen ganger når jeg ser meg i speilet....Ellers takk for gode råd.Mangler ikke vitaminer,det har jeg sjekket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.