Gjest Har så veldig vondt Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg sliter veldig med ømme muskler og sener (tror jeg). Har ikke sånn utpreget vondt i leddene egentlig, mer muskulaturen på en måte og rygg/hofte. Har i tillegg en forferdelig hodepine. Har slitt med dette i noen år, men blir bare værre og værre... Noen som kan gi meg noen symptomer og eksempler ppå forskjellige diagnoser og om det ev er mulig å finne ut av disse på rtg bilder eller blodprøver?? Jeg klarer ikke disse forferdelige smertene mer jeg, og er lei av å gå til legen og bare bli sykemeldt, jeg vil finne ut hva som feiler meg! Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 ''Jeg klarer ikke disse forferdelige smertene mer jeg, og er lei av å gå til legen og bare bli sykemeldt, jeg vil finne ut hva som feiler meg!'' Merkelig lege? Har han dårlig tid og lar være å undersøke deg? Sjekk på nettet. Fibromyalgi - Fibrositt? kanskje? Hvorfor sender ikke legen deg til videre undersøkelser?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.