Gjest ikke slakt meg Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hvis man har bestilt kinamat fra kina-expressen, og det viser seg at man har mye til overs - er det da helt pyton å varme det opp neste dag til middag (får en venninne på besøk da)? Ingen forventer at jeg er noen superkokk uansett, altså, Bare lurer på om det går an i det hele tatt... 0 Siter
Enina Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Tja, jeg hadde nok glatt varmet det opp til meg selv, men neppe til middagsbesøk... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har varma opp kinamat dagen etter, så det går fint så lenge den blir oppbevart kjølig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det går fint å varme opp, men til gjester hadde jeg nok ikke servert rester av kinamat 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Tja, jeg hadde nok glatt varmet det opp til meg selv, men neppe til middagsbesøk... Samme her. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg sier som flere av de andre - hadde jeg kommet på beøsk og fått resten av gårsdagens middag så hadde jeg vel ikke følt meg så veldig velkommen og satt pris på egentlig. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg sier som flere av de andre - hadde jeg kommet på beøsk og fått resten av gårsdagens middag så hadde jeg vel ikke følt meg så veldig velkommen og satt pris på egentlig. Ville du ikke ha følt deg velkommen med (velsmakende) restemat hvis du var på besøk hos en venninne, altså en uformell venninne-kveld? (Det er visst bra jeg ikke har så mange venninner ;-) ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Ville du ikke ha følt deg velkommen med (velsmakende) restemat hvis du var på besøk hos en venninne, altså en uformell venninne-kveld? (Det er visst bra jeg ikke har så mange venninner ;-) ) Nei, om jeg hadde fått oppvarmet middag fra i går så hadde jeg nok begynt å lure litt ja. Med mindre det var avtalt på forhånd så jeg visste om det før jeg kom. Synes ikke restemat er noe man serverer gjester, ikke med mindre det er noe litt mer ekstraordinært enn kinesisk take-away. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Nei, om jeg hadde fått oppvarmet middag fra i går så hadde jeg nok begynt å lure litt ja. Med mindre det var avtalt på forhånd så jeg visste om det før jeg kom. Synes ikke restemat er noe man serverer gjester, ikke med mindre det er noe litt mer ekstraordinært enn kinesisk take-away. Enig, hvis det dreier seg om et selskap, men at en venninne kommer innom til middag? Jeg tror ikke jeg ville klassifisere en venninne som en "gjest"... Men det er mulig det er meg som er spesiell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.